Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.03.2014, 07:49
nappis nappis ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 06.10.11
Sijainti: Uusikaupunki
Viestit: 13
Perusasetus

Hep, mistä löytyisi high roof sj:hin lasikattoluukku? Vanha oli särkynyt varastoinnin aikana.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.03.2014, 22:28
Winmark Winmark ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 20.07.13
Sijainti: Kaarina
Viestit: 4
Perusasetus

osaisko joku kertoa että mitä vanteita olette käyttäneet 235/75R15 renkaissa?
toistaiseksi vakio samuraihin olis tarkotus tuota koko hankkia (kun on kerran suurin sallittu) ja ajattelin että millä et-llä vanteet pitäs olla ettei ota kääntyessä kiinni.
ja onko 8 tuumane turhan leveä? että pitäiskö olla 7" ja mahdollisimman paljon et-tä!? tai siis miinus et-tä..
Offroadtarvikkeesta kattelin TML vanteita.. onko muita hyviä paikkoja vanteen hankintaan?

kun minun samuraissa ei vakio 7" vanteen kääntö väärinpäin onnistu ainakaan takana!! ilman jotain speisseriä!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.03.2014, 07:58
nappis nappis ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 06.10.11
Sijainti: Uusikaupunki
Viestit: 13
Perusasetus

Mulla on offroadtarvikkeen 15x8 et-20 omassa samankokoisilla renkailla. etupuskuria piti modifoida että mahtuu pyörimään ja laitoin levikekumit kaariin niin jää renkaat piiloon n. 60mm kumi. en muista mistä tilasin, mutta eiköhän niitä saa vähän joka paikasta.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Winmark Näytä viesti
osaisko joku kertoa että mitä vanteita olette käyttäneet 235/75R15 renkaissa?
toistaiseksi vakio samuraihin olis tarkotus tuota koko hankkia (kun on kerran suurin sallittu) ja ajattelin että millä et-llä vanteet pitäs olla ettei ota kääntyessä kiinni.
ja onko 8 tuumane turhan leveä? että pitäiskö olla 7" ja mahdollisimman paljon et-tä!? tai siis miinus et-tä..
Offroadtarvikkeesta kattelin TML vanteita.. onko muita hyviä paikkoja vanteen hankintaan?

kun minun samuraissa ei vakio 7" vanteen kääntö väärinpäin onnistu ainakaan takana!! ilman jotain speisseriä!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.03.2014, 21:24
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Jakotoosa vai vaihdelaatikko paskana?

Vetoa tai tasakaasu päällä ei mitään oireita,Ei myöskään pakilla.

Sitten kun höllää kaasua,Niin alkaa raklattamaan ja nypyttämään?

Pienellä puolella en saanut vikaa esiin ollenkaan,MItä isommasta nopeudesta hellittää,Niin sen varmemmin tulee esiin.

Ei tykännyt vissiin mun lukkojen testilenkistä kauheen hyvää,Mut hienosti menis kun sais romut kestämään
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.03.2014, 10:49
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Jakotoosa vai vaihdelaatikko paskana?

Vetoa tai tasakaasu päällä ei mitään oireita,Ei myöskään pakilla.

Sitten kun höllää kaasua,Niin alkaa raklattamaan ja nypyttämään?

Pienellä puolella en saanut vikaa esiin ollenkaan,MItä isommasta nopeudesta hellittää,Niin sen varmemmin tulee esiin.

Ei tykännyt vissiin mun lukkojen testilenkistä kauheen hyvää,Mut hienosti menis kun sais romut kestämään

Omassa 410 suzukissa oli vastaava vika. Poistui itsekseen ajanmyötä. Lootaöljyn vaihdon jälkeen kyseinen ilmiö katosi.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.03.2014, 15:46
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
Omassa 410 suzukissa oli vastaava vika. Poistui itsekseen ajanmyötä. Lootaöljyn vaihdon jälkeen kyseinen ilmiö katosi.
JUst laitoin öljyt liruamaan ja piti tulla tankkaamaan kaffetta ja kattomaan oisko jollain jotain hyvää vihiä asian tiimoilta
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.03.2014, 18:28
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

TEstiä vedetty ja ei auttanut öljyjen vaihto,Auto akseleista pukkien päälle ja pyörittelemään ja pienillä vaihteilla pystyy hyvin pyörittelemään sitten kun lyö ison 3,4,5 silmään ja höllää,Niin raklattaa...
Välikardaanissa on milli pari tyhjää,Voisko mokoma aiheuttaa tommosta?
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 17:25 (GMT +2).