Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92
Joo nyt loppu kärsivällisyys ton loctiten kanssa. ''Korvaa alkuperäisen korkki tiivisteen'' JA PA***N MARJAT! Heti kun lämpes öljyt niin jo alkoi välistä tippua. Jospa sen nyt kolmannella kerralla uskoisi ja kävisi hakemassa paremmat tökötit Wurthilta. Luulisi, että kun kaikki pinnat on puhdistettu ja pultin reiät vasaroitu tasaiseksi, niin pysyisi nesteet sisällä.  
|
Jos ei suhteita minnekkään tukkuun tms. niin Bilteman punainen moottorisilikoni, silikonipuristimeen sopivana tuubina maksaa vajaa 20e, ja yhtään tiivistystä ei ole tarvinnut parsia, esim. hdj-80 öljypohja pelkällä liimalla.
Toki itse olen aina tehnyt homman huolella, siis rasvanpoistoaineella pinnat puhtaaksi, sitten olen hieronut ohuen kalvon molemmille pinnoille, ja tasainen "makkara" päälle, ja kiinni, kerralla ns. normaalimomenttiin. Ja yleensä olen antanut kovettua rauhassa, vähintään 4 tuntia, mieluummin vuorokauden, ja nimenomaan öljyproppu ja täyttökorkki auki. P.S oljypohjan liimaksen kovettymista voi nopeuttaa lokilämppärillä, jos nesteet sisässä.