Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.03.2014, 21:14
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Paskoja kuvia taas vaihteeksi, kiitos SAMSUNGIN


Tossa sain hiekkapuhallettua pajeron akselin viikonloppuna ja iltasella tossa heppailin uudet jousipedit siihen.



väriä pintaan



joskos tuon tällä viikolla sais takas pyörilleen...


gt-mondeon penkit ostin hiluskia varten, mutta totesin niiden olevan aivan liian korkealla rungolla, ottaa pää kattoon täytyy metsästää jostain edulliset matalammalla rungolla olevat tuon orkkis sohvan tilalle..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.03.2014, 21:10
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

takavetarit sai hieman uusia laakereita...




Taka murikkaan hitsuuttelin kempin lukitteen ja taka-akseli alkas olee jarruja vaille kasassa.

jos jollakin on tarvetta niin ton pajeron kitkamurikan tosi hyväkuntoiset kitkalevyt jäi ylimääräseksi et pientä korvausta vastaan ne voi noutaa meiltä.

sitten, tämmöistä ei ookkaan kaikilla aito turbon pre-cleaner.
oli niin sopon näköinen et oli pakko poimia aikoinaan tollanen töistä mukaan.
Hieman piti muokata kun ton oma putki yhde oli 2" joten tein sen sopivaksi 3" snorkkeliin.



jos joku ei tiedä mikä toi on niin se on imuilman esipuhdistin joka on tarkoitettu koneisiin jotka työskentelee erittäin pölyisissä olosuhteissa. siellä on sisällä pyörivä propelli joka saa pyörintä voimansa ilman pyörteistä ja potkuri "heittää" ton kyljessä olevasta reiästä paskat ulos. made in u.s.a


Renkaat tuli haettua ja nekin oottas vanteitten maalausta. maajussikin toimitti jo 10x15 vanteet meille niin pääsee niitäkin hiomaan, tai sit jos jaksaa nii voishan ne puhaltaakkin...

Viimeksi muokannut jv : 06.03.2014 21:17
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.03.2014, 22:42
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

kuvat sen kuin paranee


renkhaita javantehia.





Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.03.2014, 13:28
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Renkaat liimattiin vanteelle tällä tökötillä, totasaa tilaamalla rengasliikkeistä joilla on michelinin edustus.




pajeron laippaan toyo jako, keskireikää piti sorvissa isontaa 1mm




rengasta koesovitukseen, samin mieliks hieman vihreetäkin




ei pahasti tuu renkaat kaaresta ulos. toi "uudempi" koppa on leveempi kuin ln65 koppa ja akselit on samat kuin ln65 niin jää hyvin kaaren sisään vaikka vanteet on perus 10x15 et-44.

hyvin mahtuu kääntymäänkin. 2mm jää latijouseen renkaat linkussa.
vaikuttas siltä et lokarin kaaria ei tarvii leikata yhtään mut käytäntö vasta varmistaa sitten asian. mielellään en leikkais yhtään lokaria kun tarkotus oli jättää koppa orkinaaliksi.

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.03.2014, 21:01
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Muutaman turbon hankinnan jälkeen päädyin nyt kkk k26 hukkaportilliseen ahtimeen.
Ahdin on peräisin Man 4.6 litrasesta ja 159hv moottorista.

kompura puoli on n.46/74 ja turbiini n.54/64mm.
turbiinikotelo on ihan asiallisen kokoinen mutta kompura kotelo mallia kuorma-auto.

saapahan nähdä et onko rajusti liian iso et lähtee ahdoille vasta kovilla kierroksilla mut jos näin on niin sitten vaihdetaan nestepäätäpumppuun

kuvia laitan myöhemmin ahtimesta, huomenna jos saisin laipan töissä tehtyä loppuun niin pääsis asentelemaan.

Hieman joutuu pakosarjan ja turbonlaipan kanssa kikkailemaan kun kompurakotelo on vaan sen verta iso et törmää jakopäänkoppaan. mulla siis tulee pakosarja nurinpäin ja turbo sen jatkoks.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.03.2014, 22:08
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus




hukkaportin reikä on humoristisen pieni n.10mm




vingulla isonsin sitten sitä sen mitä uskalsin. n14mm se varmaan nyt on. josko tolla nyt oli mitään merkitystä mut jos sattuu et paineet saadaan ylös niin josko tuo virtais paremmin...




home maid down pipen laippa

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.03.2014, 15:37
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 3.342
Perusasetus

Millanen toi ln 105:n etuakseli on, 8" ilmeisesti mutta low vai hi-pinion ja tuota onko normi
murrokset paikallaan?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Toyota Hilux LN105 Junnu O/M/V Ajoneuvot 2 30.01.2014 08:13
Katusulku a la Hiluski Urbancityboy Chit-Chat 18 11.07.2007 01:06


Sivu luotu: 17:05 (GMT +2).