![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ite ennemmin kyllä hitsaisin jatkon kun laittelisin noita palikoita. pahimmillaan ohjauksesta tulee yhtä kestävä kuin se kumisen rättinivelen paksuus on. useita vastaavia viritys palikoita olen nähny rikki menevän kun repee kumista irti.
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 03.03.2014 13:43 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
En mä ainakaan muista et mulla 90-sarjan cruiserissa olisi mitään kumia siellä ollut... Voi tietty olla et muistan väärinkin. Tai et hilussa ois jotenkin erilainen rakenne. Jokatapauksessa tollanen palikka siellä on hyvin toiminut reilut 100000 kilometriä jo. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On siellä kumi, toisinaan vaan niin ruosteen ruskea ettei jää mieleen. Kato kuvasta: ![]() Tuossa siis tuo aiemmassa postauksessakin mainittu 4crawler.comin 2" jatkopala. Alkuperäiset tapit säilyy, jatkokappaleeseen koneistettu niille paikat. Tosin ylhäältä ei enää ota tapit kiinni, mutta sehän on metalli-metallia vasten liitos eli ei myötää siitä. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
oliko kova homma tilata toi ko itte kokeilin niin oli kyllä niin vaikean takana se tillaaminen ja sitte toiseksi ko ei tuota lontoota ihan hirveästi käsitä. kaikenkaikkiaan toimiva ratkaisu vissiinkin?
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja tosiaan kävin oikeen tarkistamassa niin kyllä sieltä mullakin se kumi löytyy ![]() Juuri noin kun tossa Matin postauksessa on. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
noniin nyt voin kokemuksesta kertoa että minkälainen homma on tuo korotus tehhä 06-> hiluxeihinnoin suurinpiirtein. eli 35-50mm korotus kuskin puolelle etumainen koro palikka on kaikkista hankalin laittaa joten kannattaa suosiolla irrottaa sisälokari ja pissapojan säiliö niin onnistuu mukisematta ja flektikoteloa pitää "avartaa" hieman reilummin alaspäin mitä korotus palikka on korkea mikäli ei laske syyläriä alemmas. lisäksi tankin täyttöputki ei riitä millään korkin kyllä saa siihen "hollille" kiinni mutta kannattee jatkaa ja tosiaan sen rattiakselinkin saa katsastusmiehen mukaan tehdä vaikka itse kunhan se on "koneistettu" eikä hitsattu viritys. siinäpä ne mitkä hieman hommaa hankaloittivat. ja meinas unohtua, pulttejan kun menette hommaamaan niin ottakaa huomioon että ovat normaalia tiheämpi kierteisiä (takapäässä tuottaa ongelmia, kun mutterit on hitsattu yläpäähän kiinni) tai sitten säästäkää vanhat ja hitsatkaa mukavaa "jatkoa"
![]() ja vielä lisäksi vaihdekeppiäkään ei tarvi jatkaa tai repiä ylimääräsiä muoveja pois, vaihteet napsahtaa silmään niinkuin kuuluukin ja kaikki pelittää normaalisti Viimeksi muokannut jarri : 09.03.2014 15:15 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laikalla poikki,samalla hiukan lyhemmäks ja parempaan kulmaan hitsaten kiinni. Vaihdevälit lyheni ja keppi sopii paremmin hanskaan. Alkuperäinenhän on ihan järkyttävän mittainen seiväs ![]()
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
muutoin varmasti toimiva juttu tuo hitsaus muttakun ei mene katsastuksesta läpi. kiinnostaisi tietää että mistä niitä palikoita saa ostettua, kohta olis melkein niinkö kiireki saaja semmonen |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.4crawler.com/4x4/ForSale/...eringExtension |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
-06 hiluxin korin korotus | antton077 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.11.2008 18:04 |
Hiluxin korotus, kuinka "tarpeellista"? | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 22.09.2007 18:04 | |
Hiluxin korotus | secretary | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 09.10.2005 16:45 |
K-A:n korotus? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.01.2005 21:05 |
Hiluxin korotus | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.07.2004 19:04 |