![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ei herätä nuo pajeron myllyt luottamusta. porsii kannen puolelta turhan tihiään ja hirveitä hintoja kannesta. missä vermeissä on samalla puolen jakolootan etulähtö kun pajerossa? sais lissää mietittävää. patrollissa ilimeisesti toisella puolen jos oikein hoksasin.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ihan suotta haukkuvat essolla henkselimiehet noita mitsun kansia.. kaiken saa paskaksi ku tarpeeksi järjettömästi toimii.. joku tuossa aikaa sitten sanoi osuvasti, "pajerossa on hyvä kone, kunhan sitä käyttää niinkuin kuorma-auton konetta.." reilusti vaan lämmitys käyttää ennenku lähtee kruisailee ja alkuun ajelee sillonkin kevyellä jalalla, reissun päätteeksi jättää suosiolla käymään vähintään tupakin polton ajaksi ja pohtii sit sammuttaako vai antaako raukan raksuttaa viä hetken...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tämä kone ei ainakaan kestänyt kilon ahtoja vaikka lämmittikin ennen liikkeelle lähtöä ja reissun jäläkeen anto raksuttaa jonnin aikaa..
kone tuli tiensä päähän, turbon vaihdon jälkeen antautui kansipahvi lopullisesti ja nykäsi nesteet männän päälle. Väliaikais autoksi tuli vw taro, siitä saikin heti purkaa startin ja vaihtaa toisen "kielen". vielä kattella mikä siinä on kun ei lataa.. hiiliä on eikä laturi vedä runkoon kaulalta. täytyy kait varuiksi hommata uusi säätäjä ja hiilipaketti.. vai pittääkö rueta laittaan mitsun osia? ![]() ![]() mitsuun Nissanin loota kahtelussa, jos sitä pääsis joskus rappaamaan. |
#5
|
|||
|
|||
![]() .
mulla on pajerossa n.1,5 ahtoja, hukkaporttia ei ole ja l200 imusarja. ei kansi ongelmia ole ollut. 700x500 cooleri ja tehokas sähköflekti pitää lämmöt sopivana.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
eipä sitä oo tarkotettukkaan sillä vakio turbolla kestämään isompia ahtoja, pitäis terve järkiki sanoa että sillä pillerillä ku ruetaan kutittaan niin tuhoa tulee
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
kukaanhan ei pakota ajamaan autoa sillätavalla et maks ahdot ja syötöt on käytössä kokoajan... vai?? ![]()
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#9
|
|||
|
|||
![]()
jos khonkonen meinas nuita uudempia 2.8 pajeron myllyj' niin niist' ei tietoa.
yhteens' 3 pajeron mylly' (4d56) makaa pihalla joista yksi pellin alla. niist' jokaiseen tullut kansivika ja yhesa kampura porsinu. pellin alla oleva vuotaa kannenvalista meleko raakasti vaa vielahan tuo pelaapi.. mutta ei jatketa sill' sen enempaa. miten nuo jeepin lootat sitten kestais voimaa |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Mitsuista, nissaneista, tojotoista, jeepeistä...... Kaikistahan näistä kansi menee kun väärin käyttää, mitsujen kohdalla sitä vaan yleistetään.. Mielestäni suotta.
edit. mutta koneen vaihdolle peukku! Viimeksi muokannut Dectane : 04.03.2014 19:58 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mahtaa notsilla olla vähä kaasujalassa jotain kun kerran sai sedrikin koneestakin kannet solmuun
![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]()
saa hyvinkin helposti, mutta eipä lähetä inttämään.
helepoiten kyllä menis se pikkuppi nissanin (ilmeisesti kingkap?) loota ld28 perään, tarvis kun sopivasti muokkausta muuten.. EDIT: Lerssinen, hehkutulupat vaihto ja ei savuttanu enää Viimeksi muokannut Nozzz : 04.03.2014 20:06 |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Alako tunnit tulemaan täyteen turbolle. ölijyä valskaa tarpeeksi ja nykäsi tänä aamuna jumiin varttitunnin tyhyjäkäynnin jäläkeen
![]() ![]() |
![]() |
Luokat |
l200 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vilkun käyttö | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 18 | 30.04.2010 13:23 |
Anustappi ja sen käyttö | Laskos | Bees & Honey | 16 | 16.11.2007 11:03 |
Tiesuolan käyttö... | samisami2 | Chit-Chat | 54 | 23.10.2007 20:41 |
GAZ ja vinssin käyttö ? | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 27.11.2005 11:35 |
Etulukon käyttö | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 18.01.2005 09:15 |