Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2014, 17:36
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

ei herätä nuo pajeron myllyt luottamusta. porsii kannen puolelta turhan tihiään ja hirveitä hintoja kannesta.

missä vermeissä on samalla puolen jakolootan etulähtö kun pajerossa?
sais lissää mietittävää. patrollissa ilimeisesti toisella puolen jos oikein hoksasin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.03.2014, 21:47
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nozzz Näytä viesti
ei herätä nuo pajeron myllyt luottamusta. porsii kannen puolelta turhan tihiään ja hirveitä hintoja kannesta.

missä vermeissä on samalla puolen jakolootan etulähtö kun pajerossa?
sais lissää mietittävää. patrollissa ilimeisesti toisella puolen jos oikein hoksasin.
Onko kokemuksen rintaäänellä vai esson ikkunapöydässä kuultua noiden pajeroiden koneiden osalta?
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.03.2014, 14:37
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Onko kokemuksen rintaäänellä vai esson ikkunapöydässä kuultua noiden pajeroiden koneiden osalta?
ihan suotta haukkuvat essolla henkselimiehet noita mitsun kansia.. kaiken saa paskaksi ku tarpeeksi järjettömästi toimii.. joku tuossa aikaa sitten sanoi osuvasti, "pajerossa on hyvä kone, kunhan sitä käyttää niinkuin kuorma-auton konetta.." reilusti vaan lämmitys käyttää ennenku lähtee kruisailee ja alkuun ajelee sillonkin kevyellä jalalla, reissun päätteeksi jättää suosiolla käymään vähintään tupakin polton ajaksi ja pohtii sit sammuttaako vai antaako raukan raksuttaa viä hetken...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.03.2014, 23:14
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

Tämä kone ei ainakaan kestänyt kilon ahtoja vaikka lämmittikin ennen liikkeelle lähtöä ja reissun jäläkeen anto raksuttaa jonnin aikaa..

kone tuli tiensä päähän, turbon vaihdon jälkeen antautui kansipahvi lopullisesti ja nykäsi nesteet männän päälle.

Väliaikais autoksi tuli vw taro, siitä saikin heti purkaa startin ja vaihtaa toisen "kielen".
vielä kattella mikä siinä on kun ei lataa.. hiiliä on eikä laturi vedä runkoon kaulalta. täytyy kait varuiksi hommata uusi säätäjä ja hiilipaketti.. vai pittääkö rueta laittaan mitsun osia?

mitsuun Nissanin loota kahtelussa, jos sitä pääsis joskus rappaamaan.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.03.2014, 10:43
patero patero ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.10.11
Sijainti: suomi
Viestit: 35
Perusasetus

.


mulla on pajerossa n.1,5 ahtoja, hukkaporttia ei ole ja l200 imusarja. ei kansi ongelmia ole ollut. 700x500 cooleri ja tehokas sähköflekti pitää lämmöt sopivana.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.03.2014, 10:53
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

eipä sitä oo tarkotettukkaan sillä vakio turbolla kestämään isompia ahtoja, pitäis terve järkiki sanoa että sillä pillerillä ku ruetaan kutittaan niin tuhoa tulee
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.03.2014, 12:47
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
eipä sitä oo tarkotettukkaan sillä vakio turbolla kestämään isompia ahtoja, pitäis terve järkiki sanoa että sillä pillerillä ku ruetaan kutittaan niin tuhoa tulee
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patero Näytä viesti
mulla on pajerossa n.1,5 ahtoja, hukkaporttia ei ole ja l200 imusarja. ei kansi ongelmia ole ollut. 700x500 cooleri ja tehokas sähköflekti pitää lämmöt sopivana.
1,5bar ja syöttöjä lisätty sen verran et ei juuri savuta muuta ku ihan alakierroksilla... edellinen kone halvaantu 517tkm kohdalla huonon huollon johdosta ja tuo ny ainakin vaikuttas paremmin toimivalta.. tossa kesän mittaan isompi cuuleri keulalle ja samalla sit isompi puhallin ja putkisto sekä pumpun kopelointia...

kukaanhan ei pakota ajamaan autoa sillätavalla et maks ahdot ja syötöt on käytössä kokoajan... vai??
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.03.2014, 21:59
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nozzz Näytä viesti
ei herätä nuo pajeron myllyt luottamusta. porsii kannen puolelta turhan tihiään ja hirveitä hintoja kannesta.

missä vermeissä on samalla puolen jakolootan etulähtö kun pajerossa?
sais lissää mietittävää. patrollissa ilimeisesti toisella puolen jos oikein hoksasin.
Jeepeissä on samalla puolen lähtö,ja muistaakseni nissanin pickupeissa. Jännä ettei nuo kannet porsi kun pitää huolen koneen ja ahtoilman jäähdytyksestä,sekä lämmitys että jälkikäytöstä,mutta meillä onkin varmaan ollut vehkeissä joku vika.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.03.2014, 19:40
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

jos khonkonen meinas nuita uudempia 2.8 pajeron myllyj' niin niist' ei tietoa.

yhteens' 3 pajeron mylly' (4d56) makaa pihalla joista yksi pellin alla. niist' jokaiseen tullut kansivika ja yhesa kampura porsinu.
pellin alla oleva vuotaa kannenvalista meleko raakasti vaa vielahan tuo pelaapi..

mutta ei jatketa sill' sen enempaa. miten nuo jeepin lootat sitten kestais voimaa
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 04.03.2014, 19:54
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Mitsuista, nissaneista, tojotoista, jeepeistä...... Kaikistahan näistä kansi menee kun väärin käyttää, mitsujen kohdalla sitä vaan yleistetään.. Mielestäni suotta.

edit. mutta koneen vaihdolle peukku!

Viimeksi muokannut Dectane : 04.03.2014 19:58
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 04.03.2014, 20:00
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

Mahtaa notsilla olla vähä kaasujalassa jotain kun kerran sai sedrikin koneestakin kannet solmuun
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 04.03.2014, 20:04
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

saa hyvinkin helposti, mutta eipä lähetä inttämään.

helepoiten kyllä menis se pikkuppi nissanin (ilmeisesti kingkap?) loota ld28 perään, tarvis kun sopivasti muokkausta muuten..

EDIT: Lerssinen, hehkutulupat vaihto ja ei savuttanu enää

Viimeksi muokannut Nozzz : 04.03.2014 20:06
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 05.03.2014, 12:12
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

Alako tunnit tulemaan täyteen turbolle. ölijyä valskaa tarpeeksi ja nykäsi tänä aamuna jumiin varttitunnin tyhyjäkäynnin jäläkeen No eiku imuputki poisa ja räikällä turbo takasi pyöriväksi No ei sitä sentään kehtaa enää paikalleen jättää ku välijä jokasuuntaan.. Turbon hakuun mars!
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
l200


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vilkun käyttö Rekisteröimätön Chit-Chat 18 30.04.2010 13:23
Anustappi ja sen käyttö Laskos Bees & Honey 16 16.11.2007 11:03
Tiesuolan käyttö... samisami2 Chit-Chat 54 23.10.2007 20:41
GAZ ja vinssin käyttö ? Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 12 27.11.2005 11:35
Etulukon käyttö Nalle Tekniikka & Jutustelu 16 18.01.2005 09:15


Sivu luotu: 11:42 (GMT +2).