Nyt kun Dojo on jo tuhonnut jarruputket, niin laitetaanpa "vanhan" vinkki miten ei tarvi tuhota niitä puolimätiä putkia. Eli omasta Läjästä kun kesällä jostain kumman syystä irrotin jarrusatulat, niin en irrottanu putkia jarrukilvestä oppikirjan mukaan, vaan sahasin sen kiinnikkeen irtipoikki kilvestä ja näin säästy putkien uusimiselta (hajotkoon sitten mettässä). Ja jos, tai siis kun ne putket multa joskus hajoo, niin sit hommaan pidemmät letkut jotka ylettää suoraan satulaan, on paljon helpompi irrotella satuloita esim. murroksen vaihdon yhteydessä ku ei tarvi niiden putkien kanssa pelleillä, siirtää vaan satulan sivuun. Ne ylipitkät letkut pitää kyllä jotenkin kiinnittää, etteivät jää väärään väliin tai tartu kaikkiin risuihin.
www.offivaruste.com