![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Pitäis kyl yrittää välttää kiroilua lasten kuullen. Nuorempi tyttö (3-vuotias) oli päiväkodissa tossa eräs päivä kaivellu reppua ja jupissut "Missä helvetissä se rasvatuubi on..."
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Oltiin päiväkodissa esittelemässä paloautoa, kun pieni tyttö tuli nykimään hihasta kesken esittelyn ja sanoi kovaan ääneen: Setä! Tytöt tykkää hevosista ja pojat lehmistä!
|
|
||||
|
||||
![]()
Maanantaina ehkäpä joku kuusi vuotiais poika hakkasi punaista liukuriaan naapurustossa betoni portaisiin minkä vieressä kersoilla tapana laskea mäkeä, ja kailotti kovaan ääneen: "Vittu tää on paska talvi!" Luisti hiekalla himppu huonosti...
|
|
||||
|
||||
![]()
pari hassua:
bussissa: "Vittu, mun tutti tippu!!" tai ratsiassa: "Vitun poliisi ! Nyt me ei keritä näkee Joulupukkia!!"
|
|||
|
|||
![]()
Vanhempi kolli nyt 4v ilmoitti tossa vuosi sitten appiukon hampaatomalle kone kuskille että saat mun vanhat hampaat kunnes mulle tulee uudet hampaat, kato kun meijän perheessä vaihtuu noi hampaat erilailla kun teillä, olipa pokassa pitelyä kun tuli meinaan niin puuntakaa noi lauseet,
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Noi pienet kyllä osaa, ei unohdu tämäkään kun tehtiin päiväkodin pihassa nurmikoiden pohjia jyrsimellä. Aidan takana sammuttimen kokoista kaveria kiinnosti ja pelotti, sarvitraktorin pakari vissiin metelöi vanhuuttaan. Ärrät ja ässätkin oli vielä hukassa mutta hyvin sai selvää kun jässi huusi työkaverilleni "Taakelin punkkali veä käteet!"
Opiskelukaveri puolestaan sai parhaat sessionaurut kun luuli että 4-v nukkuu pinnasängyssään...kun pääsivät emännän kanssa maaliin ja liike loppui, kuului selän takaa pikkukimulin ääni "Lisää!" |
|
||||
|
||||
![]()
Edellisessä työpaikassa kolleega kertoi, kun oli hakemassa omaa jälkikasvuaan tarhasta ja pari samassa tarhassa ollutta poikaa seisoi aidan vieressä ja toisella puolella jalkakäytävällä lampsi ekaluokkalainen jässi koulureppu selässä... nää tarhan alle kouluikäiset huusi ekaluokkalaiselle että "aiotko nussia tänään?", oli ollut naurussa kuulemma pitelemistä, tokko pojat edes tiesivät mitä kyselivät...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Oma isi on kova kiroilemaa ja siltä oon saanu hyvän opin ni mie ite joskus ihan pentuna ja ennen ärrän löytämistä navetasta olin tuumannu velipojalle et "tuu mennään kuuntelee ku isi kiroilee"
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lasten suusta.. | cam68 | Chit-Chat | 15 | 07.11.2006 21:04 |
Lasten suusta | Santeri | Jokes | 1 | 17.01.2005 10:36 |
Lasten suusta | zartsa | This And That | 3 | 20.11.2003 13:08 |
Lasten suusta II | bono | This And That | 0 | 24.11.2002 15:45 |
Lasten suusta | Wille | Jokes | 0 | 23.07.2002 13:51 |