![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Menet tiskiltä kysymään. Näin menettelin itse. Katopas tuota mun kuvaa. Läjään laitoin kumilevikkeet just viikonloppuna.
Oli se muuten etran sivuillakin jossain kohtaa alimmaisena sivulla vielä...muuta en muista ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Siis mitä kuvaa, missä?
|
||||
|
||||
![]()
Minä ajeli aikoinaan 35x16 boggereilla ihan joka päiväisiä ajoja kun en jaksanut renkaita yhtenään vaihtaa ja ei se tuntunut seriffejä kiinnostavan. Tais olla vielä 38mm spacerit? Rengas tuli ehkä jotain 10cm lokarin reunan yli. Mutta eihän se sitä tarkoita etteikö siitä voisi sakkoja saada
|
|
||||
|
||||
![]()
Tarkoitin tuota mun profiilikuvaa missä on ne etran levikkeet!
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt täytyy sanoa että en ainakaan itse tuosta kuvasta näe.. saako sen isommaksi jostain? Kun on tuosta postimerkin kokoisesta paha tihrustaa..
Jos joku etrasta tietää sen koodin niin täälläkin otettaisiin se ilomielin vastaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Etra myy samaa levikekumia kuin Korjakumi.
Eli tällaista.(kuva lainattu joltain offipalstalaiselta, googlen avustuksella) ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Viimeinen sivu, viimeinen tuote, tuotenumero 1084 750
|
||||
|
||||
![]()
Jos se Etran malli ei ole oikean levyistä, niin on myös vaihtoehtoja.
http://www.4x4parts.fi/5013-lokasuojan-levikkeet
|
||||
|
||||
![]()
Etrasta saa ostettua sen kokosia suikaleita sen paksuisesta kumista kuin tahtoo, eikä hinta päätä huimaa. Leikkaavat isosta matosta ne. Kannattaa soittaa ja kysyä. Töihin on tullut ostettua 8-30mm paksusia kumeja eri käyttöön ja oman projektin kuraläpät meinasin sieltä kans ottaa juurikin hinnan vuoksi.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sieltä Etrasta ihan levikekumiakin saa, ainakin täällä näytti olevan hyllyssä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Juu on sitä ihan semmosenaan. Ei tarvi matosta leikellä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Renkaan kuvio leikkuri lainalle?? | ..Marko.. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.07.2011 13:20 |
vinssaus tien yli | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 19 | 06.02.2010 16:13 |
kuinka leveän renkaan... | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.08.2008 22:21 |
Tien päällä... | moggirange | Chit-Chat | 43 | 21.11.2007 11:19 |
Kuinka lujaa ajat nelikko päällä? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 08.01.2006 15:48 |