Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #226  
Vanha 02.02.2014, 13:17
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikaelt Näytä viesti
Oli kai jollain suunnitteilla kyseinen systeemi, en nyt jaksa hakea, löytyiköhän mitsu palstalta. Jos ei ihan muisti heitä niin Canterin manuaali laatikko oli ekana, sitten jakikset..canterin siksi että on paljon lyhempi.

- Jos ongelmaa on välitysten kanssa, niin ainakin jossain aussi foorumilla oli juttuja jeepin NP231 tai.... no jonku modaamisesta Pajeroon.
Oliskohan ollu nuhapumpu ku tarinoi tosta tuplajakis hommasta jossain yhteydessä??? Sillä kiinnostais tuo mahdollisuus yhdistää kaksi jakista ku noita pajeron jakolaatikoita mulla tossa kaks olis, toinen toki autossa kiinni ja käytössä.. mahtaako olla tuo pajeron iso laatikko paljon pidempi ku canterin vastaava? Vielä ei ole ongelmia välitysten suhteen, mutta veikkaan et viimestään ens kesänä niitä alkaa olee..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!

Viimeksi muokannut Hautalintu : 02.02.2014 13:33
Vastaa lainaten
  #227  
Vanha 02.02.2014, 18:48
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikaelt Näytä viesti
Oli kai jollain suunnitteilla kyseinen systeemi, en nyt jaksa hakea, löytyiköhän mitsu palstalta. Jos ei ihan muisti heitä niin Canterin manuaali laatikko oli ekana, sitten jakikset..canterin siksi että on paljon lyhempi.

- Jos ongelmaa on välitysten kanssa, niin ainakin jossain aussi foorumilla oli juttuja jeepin NP231 tai.... no jonku modaamisesta Pajeroon.
Eikait se canterin aski ole sen lyhyempi kuin tuo normaalikaan,kun niitä molempia on pajeroissa tavattu. Ja tuolla keskustelua siitä tupla jakiksesta,minä en sitä ole tehnyt vaan 88sj http://forums.offipalsta.com/showthr...arks4WD&page=3
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #228  
Vanha 03.02.2014, 13:34
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Eikait se canterin aski ole sen lyhyempi kuin tuo normaalikaan,kun niitä molempia on pajeroissa tavattu. Ja tuolla keskustelua siitä tupla jakiksesta,minä en sitä ole tehnyt vaan 88sj http://forums.offipalsta.com/showthr...arks4WD&page=3
joo, löysin ton topicin kans missä 88sj tarinoi aiheesta.. jotenkin vaan muistelin et se olisit ollu sie ku jossain kertoili kokeilevansa mokomaa systeemiä
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #229  
Vanha 03.02.2014, 18:08
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
joo, löysin ton topicin kans missä 88sj tarinoi aiheesta.. jotenkin vaan muistelin et se olisit ollu sie ku jossain kertoili kokeilevansa mokomaa systeemiä
Tarkoitus oli,mutta hylkäsin sen nyt auton vaihdon edestä.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #230  
Vanha 03.02.2014, 20:11
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Jos joku on tuplajakiksen pajeroon tehnyt, niin vois tänne palstalle kertoilla tarkemmin, niin päästään eteneen tässä ikuisuusaiheessa
Vastaa lainaten
  #231  
Vanha 03.02.2014, 22:54
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Bear Näytä viesti
Jos joku on tuplajakiksen pajeroon tehnyt, niin vois tänne palstalle kertoilla tarkemmin, niin päästään eteneen tässä ikuisuusaiheessa
Joo eikä semmosesta "instructions for dummies" kuvasarjasta selosteineen olis myöskään haittaa...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #232  
Vanha 03.02.2014, 22:55
köröttelijä köröttelijä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.14
Sijainti: Sahalahti
Viestit: 10
Perusasetus

Sähköt Sekaasin


Joo ... Eli oli se oikkari konehuoneessa nyt ku sain vähän johtoja taas kasaan niin ei natsaa. Hehku nalkuttaa koko ajan,sähkökaaviota Koitin tutkia niin ei valjennut homma.Muutama johto on vielä kytkemättä mutta ei hajuakaan mihin niitä laittais.kuskin puolen etuLokarln ylä puolella oleva johtonippu kyseessä.ainakin mustia piuhoja missä on Oransseja palloja etsii paikkojaan...saa nähdä koska tulee kasaan...
Onko Tampereen seudulla joku joka vois pajeron sähköistä tietää?
Alkaa pelimerkit oleen vähän vähissä.Purin kojelautaa että pääsis näkemään mikä menee mihinkä mutta eipä tuossa viisaammaksi tullut.
Rupee jo hiljaistakin kaveria vit eiku ketuttaan ku auto seisoo pihassa.

Viimeksi muokannut köröttelijä : 04.02.2014 17:41
Vastaa lainaten
  #233  
Vanha 07.02.2014, 18:57
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Se hehkun naputus johtuu useimmiten siitä että se kannessa olevan lämpötunnistimen liitin on huonosti kiinni, sun tapauksessa voi tietysti vika olla niissä palaneissa johdoissa. Multa saat puoli ilmaseks johtosarjan jos ei ihan hirvee kiire oo. Laita Yv jos tarvetta.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #234  
Vanha 07.02.2014, 20:25
köröttelijä köröttelijä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.14
Sijainti: Sahalahti
Viestit: 10
Perusasetus

Juu siitä ainaki näkis mikä kuuluu mihinkä
Vastaa lainaten
  #235  
Vanha 12.02.2014, 21:54
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Pitemmän aikaa jo etsinyt vikaa pajerostani.

gen1 pätkä.

Jostain keulan suunnalta kuuluu aivan kauhea ulina. Pahimmillaan ulina kuuluu 60-80 vauhdissa, mutta mikä merkillisintä vain neliveto päällä, napalukot kiinni ja vedätettäessä.

Mikäli napalukot on auki ja neliveto päällä niin ei ääntä.
Napalukot kiinni, takavedolla ei ääntä.
Napalukot kiinni, nelivedolla, mutta et vedätä, eli paina kaasua, ei ääntä.

Etuperä käytetty auki, ei mitään ihmeellistä ja uudet öljyt sisään.
Etuperän vetareissa ei väljää.
Renkaiden laakereissa ei väljää.
Kardaaneissa ei väljää.
Vaihdelaatikon ja jakolaatikon öljynpinta tarkastettu vähän aikaa sitten ja sitä oli. Näiden öljynvaihto nyt seuraavana listalla kun en muuta keksi.

Ideoita otetaan vastaan??
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #236  
Vanha 12.02.2014, 21:59
Riku_h:n Avatar
Riku_h Riku_h ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.12.06
Sijainti: juupajoki, Finland.
Viestit: 153
Perusasetus

olisko napalukot ns tahmassa, holkit sopivasti väljät niin alkaa ravistaan ja uliseen.
itsellä oli aikanaan l200 sessa samanlainen ongelma ja korjaantui kun purki,putsas, voiteli ja kasas napalukot uusiksi.
Vastaa lainaten
  #237  
Vanha 12.02.2014, 22:21
mane mane ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.09.10
Sijainti: haukipudas
Viestit: 30
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Pitemmän aikaa jo etsinyt vikaa pajerostani.

gen1 pätkä.

Jostain keulan suunnalta kuuluu aivan kauhea ulina. Pahimmillaan ulina kuuluu 60-80 vauhdissa, mutta mikä merkillisintä vain neliveto päällä, napalukot kiinni ja vedätettäessä.

Mikäli napalukot on auki ja neliveto päällä niin ei ääntä.
Napalukot kiinni, takavedolla ei ääntä.
Napalukot kiinni, nelivedolla, mutta et vedätä, eli paina kaasua, ei ääntä.

Etuperä käytetty auki, ei mitään ihmeellistä ja uudet öljyt sisään.
Etuperän vetareissa ei väljää.
Renkaiden laakereissa ei väljää.
Kardaaneissa ei väljää.
Vaihdelaatikon ja jakolaatikon öljynpinta tarkastettu vähän aikaa sitten ja sitä oli. Näiden öljynvaihto nyt seuraavana listalla kun en muuta keksi.

Ideoita otetaan vastaan??
Tulisko kuitenkin välityksistä ääni? Jos kerran veto päällä kuuluu vaan. Navat auki neliveto päällähän välityksiin ei juuri rasitusta kohdistu. Navat kiinni takavedolla ei taaskaan rasitu välitys.
Vastaa lainaten
  #238  
Vanha 13.02.2014, 18:05
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Pitemmän aikaa jo etsinyt vikaa pajerostani.

gen1 pätkä.

Jostain keulan suunnalta kuuluu aivan kauhea ulina. Pahimmillaan ulina kuuluu 60-80 vauhdissa, mutta mikä merkillisintä vain neliveto päällä, napalukot kiinni ja vedätettäessä.

Mikäli napalukot on auki ja neliveto päällä niin ei ääntä.
Napalukot kiinni, takavedolla ei ääntä.
Napalukot kiinni, nelivedolla, mutta et vedätä, eli paina kaasua, ei ääntä.

Etuperä käytetty auki, ei mitään ihmeellistä ja uudet öljyt sisään.
Etuperän vetareissa ei väljää.
Renkaiden laakereissa ei väljää.
Kardaaneissa ei väljää.
Vaihdelaatikon ja jakolaatikon öljynpinta tarkastettu vähän aikaa sitten ja sitä oli. Näiden öljynvaihto nyt seuraavana listalla kun en muuta keksi.

Ideoita otetaan vastaan??
Ja jos jotain on rikki niin tuu hakemaan multa osia,saat kerhoalennuksella
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #239  
Vanha 13.02.2014, 21:25
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mane Näytä viesti
Tulisko kuitenkin välityksistä ääni? Jos kerran veto päällä kuuluu vaan. Navat auki neliveto päällähän välityksiin ei juuri rasitusta kohdistu. Navat kiinni takavedolla ei taaskaan rasitu välitys.
,

Ite veikkaisin kans etuperää, joskus ollu vähällä öljyllä ja hammaskulma muuttunu pikkusen..
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #240  
Vanha 15.02.2014, 12:42
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Riku_h Näytä viesti
olisko napalukot ns tahmassa, holkit sopivasti väljät niin alkaa ravistaan ja uliseen.
itsellä oli aikanaan l200 sessa samanlainen ongelma ja korjaantui kun purki,putsas, voiteli ja kasas napalukot uusiksi.
Napalukot oli komeasti rasvassa, osa rasvasta vielä ihan kirkasta. Väljää en niistä löytänyt.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mane Näytä viesti
Tulisko kuitenkin välityksistä ääni? Jos kerran veto päällä kuuluu vaan. Navat auki neliveto päällähän välityksiin ei juuri rasitusta kohdistu. Navat kiinni takavedolla ei taaskaan rasitu välitys.
Eli etuperän välityksiä tarkotat?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
,

Ite veikkaisin kans etuperää, joskus ollu vähällä öljyllä ja hammaskulma muuttunu pikkusen..
Ei ollu vähällä öljyllä kun tuli täyttöreiästä öljyä ulos kun sen aukasin, sillon äänen ilmaannuttua. Tosin öljy oli aavistuksen harmaata, eli vettä saanut joskus.

Nyt vaihdettu jakolootaan, vaihdelaatikkoon ja etuperään öljyt.
Napalukot aukastu ja rasvattu.
Etukardaanin takanivelessä ihan aavistuksen verran klappia, mutta ei se tollasena huutamisena ilmenisi.
Vänkärin eturenkaan laakerista löyty ihan aavistus väljää, yhden ruuvinvälin verran kiristin ni katosi väljyys, eli sitä ei ollut minkään vertaa.

Ääni ei vain katoa. Kävin tuossa ajelemassa ja kun nelivedolla ajaa ja ääni alkaa n.60 vauhdissa kiihdyttäessä, samalla vetäsee takavedon päälle niin ääni katoaa. Eli ihan varmasti se keulastapäin tulee.

Koitin tuossa kokeilla mutkaan ajamista, mutta kun vauhtia pitäisi olla yli 60 niin ei oikein sopivaa mutkaa löytynyt, mutta aivan kuin ääni kovenisi mutkassa ja vieläpä vänkärin puolelta, eli olisikohan sittenkin pyöränlaakeri menossa...
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #241  
Vanha 15.02.2014, 19:57
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Vänkärin puolen pyöränlaakerin vaihdoin just. Ei mitään vaikutusta.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #242  
Vanha 15.02.2014, 21:10
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Vänkärin puolen pyöränlaakerin vaihdoin just. Ei mitään vaikutusta.
Tuu hakeen etuvälitys ja lootat reserviin,eikös sullakin oo 4,875 välit? Jos ei niin sitten pannaan takavälityskin uusiksi
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #243  
Vanha 16.02.2014, 13:56
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Tuu hakeen etuvälitys ja lootat reserviin,eikös sullakin oo 4,875 välit? Jos ei niin sitten pannaan takavälityskin uusiksi
Vaihdoimpa huvikseni vielä kuskin etulaakerin. Ei mitään apua.
En muistanu kattoa välityksiä tosta ku käytin sen auki. Tämähän on -83 ja pätkä... eli niitä ensimmäisiä.

Laita tarjous tulemaan etuperästä ja laatikosta YV:llä.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #244  
Vanha 16.02.2014, 23:07
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Vaihdoimpa huvikseni vielä kuskin etulaakerin. Ei mitään apua.
En muistanu kattoa välityksiä tosta ku käytin sen auki. Tämähän on -83 ja pätkä... eli niitä ensimmäisiä.

Laita tarjous tulemaan etuperästä ja laatikosta YV:llä.
No ei se välttämättä sun aikana oo vähällä öljyllä ollu mutta jollain on voinu olla Etuperän hammaskulma muuttunu kulumisen seurauksena pikkusen joka sitten ilmenee ujelluksena. Jos ei ääni häiritse niin kovaa ajoa vain. Vanhempien mitsussa takaperä ulvo viimeset 450tkm eikä levinnyt. 690tkm oli mittarissa kun vaihto omistajaa..
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #245  
Vanha 21.02.2014, 04:52
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

No nythän on niin että orkkis turbo lähtee konehuoneesta mäelle heti ku löytyy sopiva tilalle! Vakio solmua sinne ei tule, pakosarja T3 laipalla odottaa hyllyssä joten tuohon laippaan käypästä turboa etsimään, holset hx35 12pesällä on kuulema hidas heräämään, hx27 karkaa pakopaineet jossain kohtaa... mitä noiden välistä löytyy? Kokemuksia siis kaivataan! VNT ei ole vaihtoehto, tai on mutta ei mun auton kohdalla!

Selvennykseksi vielä, pumppu on toistaiseksi vakio. Pysyykin jonkin aikaa sellaisena, mutta jossain kohtaa suunnitelmiin lukeutuu visiitti mynämäelle... eli hakusessa turbo jonka saisi jollain tavalla välttävästi tai edes naurettavasti toimimaan hetken hiukan ruuvatulla vakio pumpulla ja josta löytyisi jatkojalostus mahdollisuudet alkaa hätistelemään jotain 200-250hv/400-500nm lappuja..
Vai suuntaisko katseensä suosiolla tuohon hx35 ja pyrkisi sit kaivamaan ton heräämisen kohdalleen pumppu"huollon" yhteydessä...?

Ja konehan on tuo tuttu ja turvaton 4D56..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #246  
Vanha 21.02.2014, 09:02
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Itsellä Om603:sen vakio ahdin, eli Mersun 6-sylinterisen ja 3litrasen dsl:n ahdin omassa Pajerossa kiin. Ahtopaineet tasasella ajaessa samat ku käyttiksenä toimivassa d4d moottorisessa Avensiksessa. Mikä siis on alle 0.2bar.

Itsllläkin pumppu tehtaan säädissä vielä täysin, ja tuon herääminen muutama sata kierrosta ylempää ku vakion aloittaa. Mut ahdot alkaa välittömästi tasaselta nousta ku tarvii.

Pakppaineetkin samoissa lukemissa ahojen kaa, kun siihenkin mittauspiste tehty ennnen ahdinta. Penkitetty tyota ei oo, kun en oo saanut aikaan et soitan penkityksen. Ja keulassahan mulla kennoltaan 280x300x76mm jäägy ja putkisto tigillä kasattua 57mm alua muutamalla silariliitännällä.
Vastaa lainaten
  #247  
Vanha 23.02.2014, 01:11
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

No nytpä olis yks switcheri tos tiedossa, jos lopultakin saisin saatavani liitosta ni ens viikolla hyllyssä ja pikimmiten konehuoneessa.. jännä nähdä kuin äijän käy.. nyt on "kovaa" vauhtia koneen vaihto menossa, 517tkm ajettu vasta ja nyt jo väljänä o.O "kovaa ajoo ja huoletonta huoltoo!" Seuraavaks tulee 380tkm ajettu ja tuo vanha lähtee käymään koneistamossa heti ku varallisuus antaa myöden...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #248  
Vanha 25.02.2014, 22:08
mane mane ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.09.10
Sijainti: haukipudas
Viestit: 30
Perusasetus

Nimenomaan etuperän välitys. Eikun uus murikka eteen jostaki niin loppuu ulina. Isot pojat kerto joskus että sahanpurulla ja vaseliinilla hiljenee . En ehkä omiin vehkeisiin kokeilis kuitenkaan.
Vastaa lainaten
  #249  
Vanha 25.02.2014, 22:12
mane mane ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.09.10
Sijainti: haukipudas
Viestit: 30
Perusasetus

Minä laitoin hx27w:n pajeroon pari viikkoa sitten. Mistä ootte kuullu että pakopaineet tuollakin karkaa? Eipä älynny pakopainemittarille lähtöä hitsata perkeles! Paremmin tuntuu vetävän ku orkkis ahtimella. Pitää käyttää leimalla ja laittaa sitte kuuleri keulalle vielä.
Vastaa lainaten
  #250  
Vanha 26.02.2014, 08:25
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mane Näytä viesti
Minä laitoin hx27w:n pajeroon pari viikkoa sitten. Mistä ootte kuullu että pakopaineet tuollakin karkaa? Eipä älynny pakopainemittarille lähtöä hitsata perkeles! Paremmin tuntuu vetävän ku orkkis ahtimella. Pitää käyttää leimalla ja laittaa sitte kuuleri keulalle vielä.
Kuulemma alkaa yläällä karkailemaan.. jossain 4000rpm korvilla tms... toki pakosarja vaikuttaa paljon tuohon...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 01:02 (GMT +2).