![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Jokunen aika sitten Kirkkonummella eräässä nurkassa oli joka vitun kevät sama itku kun metsästäjät muka maastureineen ruttaa metsätiet paskaksi. Ja ei, siellä ei ollut ruokintapaikkoja.
|
|
|
|||
|
|||
|
Metästäjiä nyt syytetään joka asiasta nykyään. Ainakaan itellä ei oo tarvetta umpimetässä ajella, vaikka paljon tuleekin metästettyä, ihan jo senki takia että asetta ei maastossa saa kulettaa autossa. Enkä kyllä mee semmoselle tiellekkään minkä selvästi huomaa että on puomitettu tai muuten kielletty kulkeminen juuri siitä syystä kun tietää mitä siitä seuraa. Oli täälläpäin ainaki joku marjoja noukkinu mönkijällä, oli kierretty mättäältä toiselle ja varmaan poimuri ollu varren päässä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Pilluileva SD-kortti! Pakko vissiin uskoa et paska mikä paska.. Alustuu ok mut mitään ei voi tallentaa.
Paremp vissiin liipasta roskiin, ni ei tuu edes yritettyä saada toimimaan.
|
||||
|
||||
|
Yksi sana: Sandisk
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Tämä
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...658340772.html Ja tämä http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/20...nnanalennuksen Ja tämä http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/20...a-oli-sovittu1 Eli kiinteistön myyjän täydellinen lainsuojattomuus.
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mm. erään kerran kun taas muistikortti sippas olin just tullu Finskin koneella Kittilään, laitoin puhelimen päälle ja kas, paska mikä paska. Ja siihen aikaan mä en tienny mistään Google-tileistä yms pilvipalveluista mitn. Ei muuta ku juustokatto alle ja ilmotin kuskille että nyt mennään ekaks sellaseen paikkaan mistä saa uuden muistikortin. Vähä se ihmetteli ja soitti muutaman puhelun ku meinas että voi joutua ajamaan Rovaniemelle asti. Mä sanoin että ei väliä, mulla on firman Mastercard. Löyty kuitenkin Leviltä joku kortti millä pärjäs taas hetken aikaa. Viimeksi muokannut Tuomo : 26.02.2014 11:28 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |