Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.02.2014, 08:54
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Perusasetus

Tänään Temen tallissa yritetään muuttaa vaihdossa tullutta Samuraita takaisin veneestä autoksi Mä en voi käsittää miten joku voi käyttää autossa rakennusaineena lasikuitua ja sikaflexiä. Mielestäni ne todellakin sopivat paremminkin veneeseen.
Takalehtijousien etukiinnikkeet on laitettu runkoon kiinni pulttiliitoksilla ja niiden päälle tuubi sikaa. On melko seppä ollut tämän samurain korjaaja. Onneksi ei tullut yllätyksenä, sillä tiedossa oli töitä tämän kanssa...

Vanha 23.02.2014, 10:10
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 Näytä viesti
Tänään Temen tallissa yritetään muuttaa vaihdossa tullutta Samuraita takaisin veneestä autoksi Mä en voi käsittää miten joku voi käyttää autossa rakennusaineena lasikuitua ja sikaflexiä. Mielestäni ne todellakin sopivat paremminkin veneeseen.
Takalehtijousien etukiinnikkeet on laitettu runkoon kiinni pulttiliitoksilla ja niiden päälle tuubi sikaa. On melko seppä ollut tämän samurain korjaaja. Onneksi ei tullut yllätyksenä, sillä tiedossa oli töitä tämän kanssa...
Legandaarinen "tein itse ja säästin" syndrooma, vaikka oikein raudalla ja hitsaamalla korjattu olisi tullut halvemmaksi. Tätä samaa olen itsekin muutamassa tapauksessa ihmetellyt.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
parturissa tapahtuu SAMROCK Chit-Chat 9 10.09.2007 18:10
kärkölässä tapahtuu.. toyota4x4 Chit-Chat 15 15.04.2007 11:11
Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? kokkolanpoika Chit-Chat 14 12.12.2006 20:42
NHL:ssä tapahtuu.. SamppaFIN Jääkiekko 3 05.05.2004 14:56
NHL:ssä tapahtuu SamppaFIN Jääkiekko 4 12.05.2003 12:27

Sivu luotu: 21:54 (GMT +2).