![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
TurboJoo Nyt huomasin että turbon öljyn tulo on kostea öljystä... Piti kiristää hieman ja kuivata liitin... Että aina sitä jotain on... Tallissa on riittänyt kävijöitä tänään muuten... Kokeilin miten nelivedolla vetää ja kakkosella alko vielä vetään nelipyöräluisua kaasulla vaan... Jeeeeeees.... Onneksi sain sen "auraus" kytkimen (240mm) siihen vaihdetttua ennenkuin kokosin koneen... Ahtopainemittarin hain ja sille paikkaa nyt siihen mittariston vasemmalle puolelle suunnittelin... Nyt menossa Leijonaa jo aika vauhtia... Jatkuu aamulla... päivällä.... iltapäivällä, kun jaksaa noista ylös...
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo)
Viimeksi muokannut Guffaw : 21.02.2014 19:15 |
|
#2
|
|||
|
|||
d22 vedot hukassa
Oiskohan kellään ollut kinkassa kyseistä vikaa, eli vedot hukassa kolmos ja nelos vaihteella. Kiihdyttäessä 1 ja 2 vaihteella vetäää normaalisti, kolmosella ja nelosella ei vetoja huonostikkaan ja taas kun vitosen vaihtaa niin vetää normaalisti?? Ei meikäläisen päähän sovi mistä moinen vois johtua... Kyseessä 2003vm kinka.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
No mää lähtisin probleemaa purkaan sillä että vaihtasin aluks auton yli 3 vanhempaan tai vähintään 4vuotta uudempaa
|
|
#4
|
|||
|
|||
d22
Seuraavat viat korjaantuu sillä että auto ei ole nissani
Mutta nyt vika löyty vaihelaatikon kyljestä, anturi mikä tunnistaa vaihteet. Pistoke irti ja toimii taas..
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
no tämä oli kiva
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tuppaa tuleen toiset viat sitten tilalle...
|
|
#7
|
||||
|
||||
Turboa
Nyt parisataa km ajettu pikkulenkkiä ja testailtu autoa.
Ahdot nousee tehdasasetuksilla 0,5-0,6... Taitaa olla ihan normaalit. Vesiletkut piti korjata, kun oli liian lähellä pakosarjaa... Laitoin metalliset (kuparista), ja juotin liitokset, vain lämppärinletkuun klemmarilla. Pakoputki pitää hieman "helinää", pitää päästä nosturille heilutteleen mihin vastaa... Nyt liukkailla ei takavedolla voi oikein ajaa ollenkaan, kun aina heittää perää johonkin suuntaan. Ei riitä 80kg painokaan. Huomenna eka pitempi työreissu KC:lla, ku vaimo halus oman autonsa käyttöön. Tarkoitus ajella KC:llä tuollaiset 350km päivän aikana. Missä autossa (vanhassa) olis sopiva ilmansuodattimenkotelo, kun nuo äänet on "vapaavirtaussuodattimella" aika kovat? Tulis siihen akun taakse missä se aiempi "imuäänenvaimennin kotelo" oli..
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo)
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Missähän päin on yhdistys vika johdoissa. Latauksen merkkivalo tykkää vilkkua aina kun ajelee töyssyihin mutta volttimittari näyttää et latais.Kaikkia liitoksia on yritetty kattella mut ei niinku löydy mitään häikkää.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
No joko kerrotaan miten saat yhdellä katkaisijalla siihen "morkoolin"
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Nissanin korjaamollakaan ei osannu oikein anturin vaikutusta sanoa, meinasi että ei pitäs olla mitään merkitystä. Muuta en ole nyt huomannut kuin että Heat ei toimi. Eli napista oleva ns "käsikaasu".
|
|
#11
|
|||
|
|||
Nissan king cab 1999
Nyt olis sitten tuore leima nisukassa calminin 3" korotus sarjalla ja 31x10,5 renkailla. Kelpaa päästellä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
| Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
| Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
| M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
| M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |