![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Jos kytkin rupee jo haisemaan, niin kannattaa antaa sen jäähtyä ettei pala kokonaan piloille. Kyllä se joka kerta pahaa tekee kytkimelle kun luistaa. Ongelmaan voi koittaa hoitaa suuremmalla kytkinlevyllä+asetelmalla (jos jostain sopii). Tai kireämpi paineasetelma (vaikka ihan uusi vakio). x-lapainen sintterikytkin on varmaankin aika turha maasturikäyttöön, siinä on kytkimen pinta-ala pienempi, jolloin puristusvoima on suurempi. Materiaalissakin on varmasti eroa, mutta ei kyllä sovellu käyttöön jossa kytkintä pitää säännöllisesti luistattaa.
Varmaan helpointa on muuttaa ajotapoja.. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ 60 + kytkin | HojoAna | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 20.09.2010 13:28 |
| Patrolin kytkin | metsäpatrol | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.07.2007 08:22 |
| Se kytkin, se kytkin... LJ | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.12.2006 13:40 |
| Uazin kytkin... | Uazmies | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.02.2006 22:44 |
| O:Uaziin kytkin | Uazmies | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.02.2006 23:03 |