Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 24.10.2004, 08:45
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.289
Perusasetus

Jos kytkin rupee jo haisemaan, niin kannattaa antaa sen jäähtyä ettei pala kokonaan piloille. Kyllä se joka kerta pahaa tekee kytkimelle kun luistaa. Ongelmaan voi koittaa hoitaa suuremmalla kytkinlevyllä+asetelmalla (jos jostain sopii). Tai kireämpi paineasetelma (vaikka ihan uusi vakio). x-lapainen sintterikytkin on varmaankin aika turha maasturikäyttöön, siinä on kytkimen pinta-ala pienempi, jolloin puristusvoima on suurempi. Materiaalissakin on varmasti eroa, mutta ei kyllä sovellu käyttöön jossa kytkintä pitää säännöllisesti luistattaa.
Varmaan helpointa on muuttaa ajotapoja..

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ 60 + kytkin HojoAna Tekniikka & Jutustelu 17 20.09.2010 13:28
Patrolin kytkin metsäpatrol Tekniikka & Jutustelu 2 20.07.2007 08:22
Se kytkin, se kytkin... LJ bj45lava Tekniikka & Jutustelu 22 31.12.2006 13:40
Uazin kytkin... Uazmies Tekniikka & Jutustelu 9 21.02.2006 22:44
O:Uaziin kytkin Uazmies O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.02.2006 23:03


Sivu luotu: 15:41 (GMT +2).