Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.02.2014, 20:08
Jartza:n Avatar
Jartza Jartza ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 16.01.14
Sijainti: Ruokolahti, Utula, Suomi
Perusasetus

Nythä mie vast tän hokasin!

Elikkäs oon raksainssin mulkero joka toimii työnjohtajan ja vapaa aikan (se vähä mitä jää töiden, maatilan ja kolmen hevosen hoitamisen ym.) koitan tuunata tot Patrollii enemmän mehtäkelposeks.

Nii auton on Nissan Patrol 160 vm -86 ja varaosa auton sama vm -89. Patukka toimii emännän käyttiksenä joka rajoittaa isompia reemontteja (siis se et emäntä tarvii autoo lähes joka päivä) mut suunnitelmis soa, isommat renkaat, vinssi, ym mitaä keksii. Oma käyttis on vw passat variant -01.

Patukkaa käytetään normaalin päivittäisajon lisäksi metsästysautona koiran ja miehen kuljetukseen. Toisinaan kaipaisi parempia maasto-ominaisuuksia, joita lisätään ajan/mahdollisuuksien mukaan.

Palstalle tuli liityttyä pitkän "harkinnan" jälkeen ku YnD ilmoitti miut Worrykrossiin ja sano ettei oo palstalaisii vielä Tästä päästään siihen et kilpailutavotteen on parantaa Worrykrossin viimosta sijaa vähintään pykäläl.

Vastaa lainaten
Vanha 18.02.2014, 20:40
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jartza Näytä viesti
Tästä päästään siihen et kilpailutavotteen on parantaa Worrykrossin viimosta sijaa vähintään pykäläl.
Jos miä laitan pickuppii pikkupyörät ni ajetaa samas luokas joten voitat ainakii miut? Vai kuin isot pyörät siä meinasit laitella?
Vastaa lainaten
Vanha 18.02.2014, 20:46
Jartza:n Avatar
Jartza Jartza ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 16.01.14
Sijainti: Ruokolahti, Utula, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Jos miä laitan pickuppii pikkupyörät ni ajetaa samas luokas joten voitat ainakii miut? Vai kuin isot pyörät siä meinasit laitella?
Ottees on 31 mut voisha sitä retostella ja laittaa kisaan 33:set
Vastaa lainaten
Vanha 27.02.2014, 23:05
Jonzkuu Jonzkuu ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Sodankylä
Perusasetus

Morjesta! Olen ollutkin täällä jo jonkin aikaa ja nyt satuin tämänkin jutun huomaamaan. Voisin itsekkin laittaa tänne pieni muotoisen esittelyn itsestäni ja miten olen tänne foorumille lopulta päätynyt.

Elikkäs lähes 24 ja olen Kuusamosta kotoisin ja olen pikku pojasta asti ollut kiinnostunut erilaisista moottori vehkeistä. Olen viettänyt sukulaisten autotalleilla paljon aikaa ja oppinut sitä kautta lähes kaiken mitä näistä nykyään tiedän. Aluksi olin kiinnostunut noista matalista "tuning" härpättimistä, mutta kun kerran pääsin ajamaan kevät kelillä erästä korotettua Hiluxia niin oli pakko saada itsellekkin jokin korkeampi auto. No siinä meni kuitenkin 5 vuotta ennen kuin ostin nykyisen HJ60:sen.

Olen jo kertaallen vaihtanut toiseen alaan ja nykyään olen kaivinkoneen kuljettaja Maasturin osto alkoi mietityttämään kun autoni Volvo S70 madallettuna alkoi olemaan turhan matala joissakin paikoissa työautoksi. Silloin löysin itselleni tuon nykyisen Hojokan. Hojokan oston jälkeen aloin etsimään erilaisia foorumeita läpi ja lopulta törmäsin tähän foorumiin tuon SLCK:n kautta. Elikkä tulin tänne, kun minua alkoi kiinnostamaan tuo 4 litraisen dieselin turbotus, mutta välissä oli myös se v8 koneen kiinnostuskin, mutta se on toistaiseksi ainakin vielä unohdettu toisen projekti auton takia. Elikkäs tällainen tarina tällä kertaa.
Vastaa lainaten
Vanha 27.02.2014, 23:22
Finderi:n Avatar
Finderi Finderi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: Jyväskylä
Perusasetus

Mukavia tarinoita, tervetuloa vaan sekaan! Kun selailee chit chatin viestiketjuja, löytää täällä jo mukana olevien enemmän ja vähemmän epävirallisia "esittätymisiä". Vaikkapa threadit mitä korjasit viimeksi, millä autolla ajat, mitä teet työksesi, offarille morsian, kännitopic...vain muutamia mainittuina. Ja paljon muutakin kivaa+hyödyllistä tulee vastaan, se on varmaa.
Vastaa lainaten
Vanha 01.03.2014, 11:52
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Perusasetus

Voisipa kai tuota itsekin sanasen sanoa, vaikka täällä jo kohta vuoden on rekisteröityneenä ollut.

Olen reilu nelikymppinen äijänköriläs tästä Pääkalloseudulta, tällä hetkellä, kohta vuoden jälleen työttömänä ollut. Pohjakoulutusta ei oikeen koskaan ole saanut valmiiksi, ja monennäköistä työtä ja työnkuvaa on tullut kokeiltua, viimeisimpänä työnä ollut Flight Operations Agent, eli suomeksi hienosti Lentorahtivirkailija.

Kiinnostusta kaikkeen moottorilla liikkuviin vekottimiin on ollut jo pikkupojasta asti, etenkin autot ja lentokoneet, siitä lähtien kun olen lukemaan oppinut, niin kaikenlaiset autolehdet on tulllut luettua, useampaan kertaan, ja nyt jo kohta 15-v sitten eläkoitynyt isäni, teki työuransa automekaanikkkona, ensin GM laitteiden ja myöhemmin Saabin parissa ja edesmennyt isoisä oli myös "Vanhan koulun automies"

Varmaankin tuo kiiinnostus autoihin johtuu juuri tuosta, kun isän mukana pienestä pitäen on remontteja seurannut ja yrittänyt oppia saada itsellensä,

Kiinnostus offiautoihin ja nelivetoisiin yleensä on ollut alusta lähtien, niissä kun jotenkin vain sitä "Maskuliinista elintä"

Ensikosketus nelivetoisiin tapahtui joskus 1990 luvun alkupuolella, kun isäukko oli Scan-auton palveluksessa, ja sai viikonlopuksi silloin käyttöön uudenkarhean Daihatsu Rockyn, ja tokihan allekirjoittaneen sitä piti käydä toki möyrityttämässä hiukan huonommassakin maastossa.

Monenlaista käyttöautoa ollut, ja tällä hetkellä käytössä Dacia Duster nelivedolla, sehän on kyllä kaikella tavalla puistomaasturi, mutta jos tuo kukkaro kestäisi, niin potentiaalia olisi lähteä parantamaan maastokelpoisuutta, ainakin näin oletan.

Toisena harrastuksena on valokuvaus, lähinnä nuo lentokoneet,

tuosta linkistä löytyy jokunen otos,

http://planepictures.net/netsearch4....g=2&stype=name

Kulmakorpeen pitäisi kyllä tulla ainakin kuvaamaan ja ihmettelemään touhuja, taas kun saisi itsestään irti, matkaa n. 15 km, mutta kunhan ilmat lämpenee. Sellaista itsestäni, kiitos jos jaksoit lukea,

Niko
Vanha 11.03.2014, 02:55
Isotuoppi Isotuoppi ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 06.03.14
Sijainti: Eteläinen Karjala
Perusasetus

No koitetaas saada jonkinnäköinen esittely aikaan.

Eli kohta 38 vuotta nuori pojankoltiainen joka on sekaantunut oikeastaan kaikennäköisiin ja kokoisiin moottorilla toimiviin laitoksiin. Autoissa suositaan AUTOJA (yli 5 litraa), pyörissä mennään Japanilaisten jalanjäljillä ja kelkkana potkii Polle (jos joskus vielä sais tännekkin lunta). Matala maja sijaitsee Lemi-cityssä.
Autohifi ollut melko isona osana elämää, autoja on tullut työkseenkin ruuvattua ja tietokoneiden kanssa menee aikaa liikaakin. Sitten kun tämä kaikki niputetaan kasaan niin jokainenhan voi päätellä miten isoja ongelmia siitä saadaan kasaan.

Ja sitten tämänhetkinen kalusto:

Jeep Grand Cherokee Limited 318 cid. -93
Kawasaki... ööö pamppers 1200 turbo
Polaris XC SP 700 Edge
Ja sekalainen kokoelma poltto- ja sähkömoottoreilla vauhtia saavia radio-ohjattavia vekottimia.

Viimeksi muokannut Isotuoppi : 11.03.2014 02:57
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
esittäytyminen, esittäytymisviesti, newbie, uudet offipalstalaiset

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uusien käyttäjätunnusten varmennus offroadjouni Uutiset 0 15.03.2009 11:48
Tarkkana uusien rekisteriotteiden kanssa! blomi Tekniikka & Jutustelu 106 09.12.2008 17:19
Uusien rekisteröityneiden määrä tänään Käyttäjä This And That 9 02.03.2006 15:41
Uusien nahkapenkinpäällisten asentaminen vm. 1970 Vuosimallit 1968-1982 4 31.12.2003 08:59

Sivu luotu: 02:35 (GMT +2).