![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
If idiots could fly, internet would be an airport. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja sitten kun lämmöt alkaa olla korkealla, niin viskokytkin "lukittuu" ja alkaa pyöriä huomattavasti nopeampaa, siis jättämä akseliin pienenee. Joissakin viskoissa oli päälläpäin Bi-matalli anturi/jousi, joka mekaanisesti muutti nesteen kiertoa viskon sisällä. p.s Yleensä palstalaisten vehkeissä nuo viskot ei ole kampiakselilla?, vaan jollain toisella, nopeammin pyörivällä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan LJ:n flektin viskokytkin | Hammer__ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.05.2010 20:47 |
Ostetaan HELP LJ70 flektin viskokytkin | neliveto | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.08.2009 23:00 |
Ostetaan LJ:n viskokytkin | Hammer__ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 12.08.2009 15:05 |
Freelanderin viskokytkin | riude | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.12.2007 17:28 |
O: Lantikan viskokytkin, vinssinarua? | lantikka | O/M/V Muut | 0 | 07.07.2004 17:37 |