![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tosta on aika hyvät edellytykset lähteä päivittelemään jarruja,Ei tarvii olla selkä känkyrällä missään vaiheessa ja nosturin ympärilläkin on mukavasti tiloja
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Laitoin nosturin verstaaseen siten, että ulkoa päin katsoessa se on oikeassa reunassa. Kuitenkin siihen pääsee ajamaan ilman mutkia. Vasemmalle puolelle ja taakse mahtuu vielä autot ja edessä sekä oikealla on riittävästi tilaa työskentelyyn. Suunnitelmissa on vielä rakentaa tolppien päähän kattoon asti pilarit ja niiden väliin palkki. Vaikka tuo nosturi tuntuu tukevalta, niin työturvallisuus on kuitenkin tärkeintä
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
-Niin saa vedettyä sen syrjään tohon palkin viereen sillon kun ei oo käyttöä. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tää on hyvä idea.
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jotain pientä on taas saatu tallissa aikaiseksi.
Jarrusatula ei vielä ole kiinni millään. Mikä on jarrusatulalle paras asento. Edessä, keskellä vai takana? Ilmauksen takia se varmaankin pitää olla vähän nokallaan johonkin suuntaan.
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä mahdollisimman ylhäällä, jottei kivet tai kannot katko letkuja ja ilmaruuveja. Ilmaamista ei ny kuitenkaan joka päivä tarvii tehä, ni ei oo liian kova vaiva ottaa satulaa hiukan irti.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |