![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Taso on kuitenkin ilmeisesti ollut tyydyttävä kun kasseja ei ole tyhjennetty muilla konstein? Mutta kuten siellä kotitupien tylsässä avioelämässäkin, aktien määrään vaikuttaa kovin moni asia. Milloin särkee päätä, sitten on kuukautiset... |
|
||||
|
||||
![]()
Miten olis pikku vedonlyönti tän lehden ilmestymisen kanssa?
Olen valmis lyömään 10e vedon yhden henkilön kanssa. Minä väitän että yhtään numeroa ei enää ilmesty. Maksan vedon voittajan pankkitilille hävittyäni sen. Myönnän hävinneeni vedon siinä kohtaa kun voin käydä ostamassa seuraavan lehden irtonumeron Neste Kaarina- huoltoasemalta josta olen ostanut tähänasti ilmestyneet lehdet irtonumeroina. Lähteekö joku näillä ehdoilla lyömään vetoa mun kanssa? PS: Toivon häviäväni mutta pelkään että voitan. EDIT: Linkki Neste Kaarina- huoltoaseman tietoihin: http://www.neste.fi/hakuasema.aspx?p...98;3199&id=465 Viimeksi muokannut H&K : 17.02.2014 23:09 Perustelu: Lisätty tarkennus |
|
||||
|
||||
![]()
Seuraavan numeron oleminen Neste Kaarinan valikoimissa ei ole itsestäänselvyys, muuten voisin laittaa vaikka pari nollaakin perään sen puolesta että lehti tulee, ellei sitten satu kuolemantapauksia.
|
|
|||
|
|||
![]() Tuleehan se nyt ainakin tämän kerran ja vielä senkin jälkeenLainaus:
Vedonlyöjä tietty varmistaa voittonsa sillä että vaikka lehti ilmestyisikin niin sitä ei enää myydä Kaarinan Nesteellä ![]() Olikos muuten H&K lla mielessä joku tietty YKSI henkilö vai kelpaako kuka tahansa uhkarohkea suomalainen ![]() ![]() Viimeksi muokannut Byrocrat : 17.02.2014 23:39 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
Ja ehdoista on turha päristä. Kaikki tähänastiset numerot on ollu myynnissä Neste Kaarina- huoltoasemalla. En aio alkaa kestotilaajaksi, ja jos tuolla ei ole enään seuraavaa numeroa myynnissä niin mulle se on sama asia kun ei ole ilmestynyt. |
|
||||
|
||||
![]() Kirjaltajia.Lainaus:
![]() -Tais mennä.. ![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) | Teemu | Chit-Chat | 1 | 03.11.2007 11:06 |
O:Tekniikan maailma v.-75 | Wago-78 | O/M/V Muut | 27 | 28.09.2006 03:36 |
UUSI VM eli Vauhdin Maailma | Jare | Chit-Chat | 9 | 02.12.2005 22:22 |
Kun maailma ei riitä...ZR1 | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 10 | 07.01.2005 11:01 |
Maailma ämerikkalaisittain | SohNah | Jokes | 0 | 17.05.2002 16:29 |