![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mikäs tuo toinen PLX ohjain on? Miul on samanlainen laajakaistalambda, eilen ajellessa make-lj:n kanssa huomattiin että se mittarin keskinäyttö sekos ihan totaalisesti, mut käyttämällä virrat pois mittari normalisoitui. Itse ostin Biltemasta 2,5" lähdöillä olevan 100 kennoisen "race" katalysaattorin, sopivan pieni että mahtuukin auton alle. Hintaa oli 199€. P.S.muista asentaa lambda 15 asteen kulmaan ettei anturin päähän jää kondensiovettä joka hajottaa anturin ajan mittaan.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Toinen on gen3 afr ja toinen fluid temperature sensor unit, mihin saa kaksi lämpötila anturia kiinni. Mie palautin jo yhen tollasen dm6 näytön. Testasin onneks irrallaan ja eihän se toiminu, lähettivät uuden. Pitääks tuo lambda olla ehdottomasti johto ylöspäin asennossa? Orkkis lambdahan on kylellään.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hyvähän se kait olisi ylöspäin ja 15 astetta kallellaan, itse kerkesin hitsata mutterin kyljelleen ennenkuin sain koko lambdan ja ohjeet.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
ja vielä muistutukseks, lambdan johtoja ei pitäis tinailla eikä kutistesukkailla ... kuulemma menee korvaushapet pieleen
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Onneksi tuo PLX on plug-and-pray tyyppinen ratkaisu niin ei tullut sitäKIN pilattua. ![]() Mitä happea siellä johtoa pitkin kulkee? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Vertailuhappi kulkee johtoa pitkin johon sitten verrataan pakokaasussa olevaa happea.
-Osku |
#7
|
|||
|
|||
![]()
No, pitää vähän miettiä miten tuon kytkee.
Renix ecu ja tarvii 0-5v, mikä saadaan alkuperäiseltä lambdalta. Bosch lsu4.2+PLX ohjaimesta saa ulos 0-5v ta 0-1v, ja toi 0-1v ei toimi Renixissä. Joko jätän alkuperäisen lambdan toimimaan ecun kanssa (mikä muuten uusittu myös) ja jätän laajakaista lambdan vain mittarille. Tai otan PLX boxista eculle tuon 0-5v, jolloin alkuperäinen jää pois käytöstä. Alkuperäisessä lambdassa on kolme piuhaa. Maa, lämmitysvastus ja eculle menevä. Ei siinä mitään putkia hapelle ole ![]() Tässä laajakaista lambdassa onkin sit enemmän piuhoja, mutta niihin en meinannut puuttua. Menevät siistissä nipussa PLX boxiin. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
...tuossa lambaada hommassa on oikeesti jotai mystistä, on saatu todistettavasti autoja toimimaan kuorimalla signaali piuhasta pätkä eristettä poies kun oli kutiste jatkoilla liitokset tehty ![]() ![]() ![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
![]() |
Luokat |
cherokee, expedition, jeep, venäjä, xj |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
XJ murrosremppa | Dethlock | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 08.05.2012 09:49 |
Ostettu XJ:n takavalo | Pekka.j | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.06.2011 18:30 |
Ostetaan xj korotus | jeepchero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.10.2009 21:40 |
Ostetaan xj:n paisuntasäiliö | kaistapää | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.10.2009 08:07 |
o: xj:n vetokoukku | timppa253 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.03.2007 09:26 |