Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 16.02.2014, 12:14
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

ja sit noissa 2L sarjan koneissa on erilainen öljypumpun booritus kampiakselissa kuin 2L2 sarjan koneissa.. tää tuli tietoon kun omasta 2L purkukoneesta laitettii kaverin 2L2 koneesee kampiakseli.

öljypohjista sen verran et ainaki yks toinen osti samaisesta 2L purkukoneesta öljypohjan ja laitto 2L2 koneeseen.
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty 2L2 ja 2L2-T moottorin osia poiu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 20.07.2013 06:40
2LT ja 2L2 pakosarjojen erot? isuzubj Tekniikka & Jutustelu 9 28.11.2011 11:54
Ostetaan 2L, 2L2, 2L2T tai 2LT Moottori TeaM-PKR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 17.06.2011 01:14
Ostettu: toyota 2l tai 2l2 tai 2lt tai 2lt2 kone las-c O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 22.10.2006 06:42
Yhteystietoja ja vaihtokelpoisia osia FAQ ? Epeli Tekniikka & Jutustelu 4 01.09.2004 06:08


Sivu luotu: 09:52 (GMT +2).