Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.02.2014, 11:02
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

siulla on muuten vääränlaiset renkaat alla.. Astron max rengaskoko on edessä 235/65 R15 EHKÄ 235/70 menee mut 235/75 EI SOVI taakse menee sitten "kevyesti" 255/65R15 ts toi 255:n menee sinne sillai et kuvio jää kaaren sisäpuolelle

__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.02.2014, 14:40
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Vikakoodit ja kumit?


Hyvä Jari! Sullahan onkin testeri, mä soittelen kun oon tulossa, tukin noita tärinöitä, pakoputken vuotoja ja etsin samalla niitä mahdollisia absin hilppeitä ensin.

Tollaset kumit oli alla kun ostin tuon oli vaan toisilla vanteilla ja varmaan eri et.
Saa nuo toimimaan kun hieman muokataan lokarin reunaa kun siitä on jo maali irronnutkin jo.

Maalasin kyllä sarjan alkuperäisiä vanteita korin värillä amalla ja niissä on nyt nastakumit, mutta niillä ei voi mennä leimalle kun yhdestä on joku suditelut liikaa nastoja pois.

Kiitosia avuasta ja kommenteista.
Minähän taas kyselen kun ilmaantuu kysyttävää.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 16.02.2014 22:26
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.02.2014, 12:52
neulavuori:n Avatar
neulavuori neulavuori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.13
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 186
Perusasetus

astron ohjaus on hyvinkin tunnoton ja vetelä
ensimmäiset ajokokemukset ko laitteella on pelottavia ja kauheita vaikka olisi tottunut ylitehostettuihin jenkkeihin
80vauhdissa ei kannata yhtään yrittää seurata vodlaamista vaan istua rennosti ja antaa mennä omia polkujaan...
mitä enemmän rattia pyörittelee sitä enemmän kiemurtelee
keskittyy vaan pitämään valkoisten viivojen välissä ja ottaa rennosti
__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan)
ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä
projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä...
www.nmb.fi
kennel neulavuori(facebookissa)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.02.2014, 14:02
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neulavuori Näytä viesti
astron ohjaus on hyvinkin tunnoton ja vetelä
ensimmäiset ajokokemukset ko laitteella on pelottavia ja kauheita vaikka olisi tottunut ylitehostettuihin jenkkeihin
80vauhdissa ei kannata yhtään yrittää seurata vodlaamista vaan istua rennosti ja antaa mennä omia polkujaan...
mitä enemmän rattia pyörittelee sitä enemmän kiemurtelee
keskittyy vaan pitämään valkoisten viivojen välissä ja ottaa rennosti
Miten paljon astron ohjaus eroaa noihin lavureihin, vaikka oman ohjaus on varmaan yhtä tunnoton niin kyllä auto suoraa menee vaikka irroittaisi ratista otteen.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.02.2014, 14:35
neulavuori:n Avatar
neulavuori neulavuori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.13
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 186
Perusasetus

itselle omaa lava vehjettä ei ole ollut... mutta se vähä mitä kavereiden lava vekottimia olen ajanut niin kyllä astrot on pohjat vetänyt kaikille
omilla lähinnä vaneja ym isompia ollu + pienempiä etuvetoisiakin... ajokokemusta jenkeillä n miljoona kilometriä

asia täysin erikseen jos siellä väljää oikeasti löytyy...
dusterissa oli ostaessa melkein neljänneskierros tyhjää ja edellinen omistaja tuumasi vaan että tuollainen se on aina ollut ja leimakin tullut... simpukan säätöruuvilla sain välyksen tuumaan (ratilla tuntuvaa)
loppu välys löytyi nosturilla kaverin rattia väännellessä huomasin simpukan kiinnitys pulttien antavan periksi (pyörivät melkein sormin)
__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan)
ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä
projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä...
www.nmb.fi
kennel neulavuori(facebookissa)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.02.2014, 19:22
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

ABS vai ABL?


Joka pyörään menee abs tai tässä tapauksessa ehkä ABL piuhat vaan kävikin ilmi että rekisteri otteessa lukee jarrujen kohdalla ABL eikä ABS niin ei tarvi kojelaudassa palaa valoa ollenkaan.
Lamppu pois ja leimalle, käyn sitten myöhemmin Jamantin testerillä paikantamassa vian niin on helpompi sekin korjata.

Pakoputki röpötti pakosarjan jälkeisestä liitoksesta ja eihän ne pultit kiristyneet eikä auennet sovinnolla ja nyt on pakosarja pöydällä ja porattu kiatkenneet pultit pos ja tehty uudet kierteet. Pakoputki nippuun niin pääsee pakokaasut mittaamaan leimaa varten.

Hei empä ihme kyllä ole näköjään ennen joutunut vetokoukun sähköjä laittamaan amerikan ihmeeseen ja hetken piti ihmetellä miten saadaan vilkku ja jarruvalo toimimaan oikein myös perävaunussa. Vikut otettava etuvilkuilta asti ja jarruvalo jarruvalokatkaisijalta.

Voimansiirron jyrinään ei mitään syytä löytynyt ja kaikki nivelet tuntuivat olevan rasvassa ja tiukalla joten osat kiinni ja leimalle ensi viikolla. tuntuu että keula heilahtaa jotenkin alasjoustessa hieman sivuun??

Ohjaukseen varmaan tottuu kun ajaa, on vaan kumma tunne kun isommassa töysyssä keula joustaessaan likkuvan hieman sivuunkin?

Nyt pidän kolmepäivää vapaata kun mukuloillakin on.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 18.02.2014 21:28
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.02.2014, 20:05
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Pakoputki röpötti pakosarjan jälkeisestä liitoksesta ja eihän ne pultit kiristyneet eikä auennet sovinnolla ja nyt on pakosarja pöydällä ja porattu kiatkenneet pultit pos ja tehty uudet kierteet. Pakoputki nippuun niin pääsee pakokaasut mittaamaan leimaa varten.

t. Ismo Ämmä
Vähän samoja ongelmia
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.02.2014, 15:22
Lord of flies Lord of flies ei ole kirjautuneena
Sekalainen tyhjäntoimittaja
 
Rekisteröitynyt: 28.03.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 427
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Voimansiirron jyrinään ei mitään syytä löytynyt ja kaikki nivelet tuntuivat olevan rasvassa ja tiukalla joten osat kiinni ja leimalle ensi viikolla. tuntuu että keula heilahtaa jotenkin alasjoustessa hieman sivuun??

Ohjaukseen varmaan tottuu kun ajaa, on vaan kumma tunne kun isommassa töysyssä keula joustaessaan likkuvan hieman sivuunkin?

t. Ismo Ämmä
Minkälainen etupää tommosessa nelikossa on? Onko jäykkä akseli vai onko tommoseen tungettu jo IFS etuperä? Itellä ei ole hajuakaan milloin IFS tuli lavureihin, niin ihan mielenkiinnosta utelen tän etupään rakennetta.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.02.2014, 22:35
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Miten paljon astron ohjaus eroaa noihin lavureihin, vaikka oman ohjaus on varmaan yhtä tunnoton niin kyllä auto suoraa menee vaikka irroittaisi ratista otteen.
meneehän astrokin suoraan, nimittäin mettään jos se keksii nousta urasta pois, ellei pidä ratista kiinni

sanotaan nyt silleen, et huippuja ei kannata kokeilla, jos on muuta liikennetta ja ellei ole hyvä henkivakuutus

sen verran tuli urheiltua etelän reissulla kesällä, että kun astron oma nopeusmittari lopettaa näyttämästä ajonopeutta, niin turbiinilukko on viellä nelosella auki ja se alkaa kiihtymään oikeasti vasta sitten kun se lukko lukittuu ja sillon ainakin miulta loppu kantti ja lahden motarista leveys kesken kokeilla paljonko se oikeesti kulkee

jos se sivulle niiailee niin oisko iskareista toinen loppu? oma keikku ja niiaili sillai typerästi ja sitten kun katsurin pirulainen ei hyväksyny vuosikatastusta vaivasella tuuman välyksellä alapalloissa ni vaihdoin samalla hallilta löytyneet parempikuntoset iskarit alle, ni se niiailu/keikkuminen loppu kun seinään.
tuossahan voi olla aika roimastikin palloissa välystä, kun se jousitus tiukkaa päittäisen pois ja sitä ei edes ajossa viellä huomaa, vaikka siel tosiaan on tuuma väljää, miullakin oli molemmissa ja onneks katsuri osas kattoo ja käski ne korjaamaan kun ite ei vikaa löytäny, ihmeteltiin vaan et miks se ajotuntuma on niin outo. tosiaan toisen puolen iskari oli paskana, molemmat alapallot ja silti ratissa ei tuntenu mitään outoa, ei se paljoa paremmaksi muuttunu, mut huomas kuitenkin et parempi se ajaa on, kun ei ole välyksiä
tuo on tosiaan sellanen rauhallisen ihmisen auto, niiku tuol ylempänä sanottiinki, sitä on turha väkisin pakottaa tien päällä, sihtailee vaan omaa kaistaa pitkin ja antaa mennä, lepposa peli kun tottuu siihen hassuun seilaamiseen
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 19.02.2014, 20:12
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Lukot oviin!


Tilasin sitten uudet lukot kaikkiin oviin ison veden takaa hintaan 30 dollaria ja rahti toiset 30 dollaria niin iloiseksi yllätykseskseni tulikin ilmoitus että rahti ei maksa mitään!!
Eli 30 dollaria lukot oviin ja kaksi avainta. Ei paha.

Asiasta toiseen, noi etu turvavyötkin on aika oudot?? Kaksi rullavyotä laitettu yhteen?? Mitähän ne tuollakin on hakennut? Ei oikein istu meikälöisen käteen, vaan kai tuohonkin tottuu?

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 19.02.2014 22:14
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 19.02.2014, 22:39
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
.

Asiasta toiseen, noi etu turvavyötkin on aika oudot?? Kaksi rullavyotä laitettu yhteen?? Mitähän ne tuollakin on hakennut? Ei oikein istu meikälöisen käteen, vaan kai tuohonkin tottuu?

... kasvuvaraa katsos, kasvuvaraa !
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty PURETAAN! Chervolet Astro -91! ImacInnes O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 05.01.2014 20:39
Myydään / Vaihdetaan Chervolet Fleetside 6.2, 4x4, Kevyt K-A -JaniH- O/M/V Ajoneuvot 3 09.09.2012 18:13
Ostetaan Chervolet Astro ImacInnes O/M/V Ajoneuvot 3 25.02.2010 23:13
chervolet silverado 5.7 4x4 suurin rengaskoko? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 19.10.2009 19:12
M:chervolet pick up 4x4 6,2d vm.81 O/M/V Ajoneuvot 2 27.09.2007 07:59


Sivu luotu: 20:28 (GMT +2).