![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Olisko apuja? Pitäs huomenna päästä mökille... Onko sulakkeita muualla ko jalkatilassa ja konepellin alla kuskin puolella? Mulla osu siis se piuhA maihin mikä oli irtonaisena siinä jännitteen säätimen nipussa...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ite vaihtaisin laturin hiilet ensitöikseni, halvin ja helpoin koittaa. Eikös hiilet saanu vaihdettua jopa laturia irroittamatta.
Olisiko sähkökaaviosta apua, mulla ois jonkin tapainen kaavio (PDF)mut en osaa sitä tähän laittaa esille. Jos tarvetta niin sähköpostiin voin lähettää. |
|
|||
|
|||
![]()
Hiilipakan vaihdoin. Mutta virrat puuttuu esim. Kellosta, mittariston häiriövalot! Mielessä on se pääsulake??? Vai minkä kautta mennee virrat hyttään? Ihme homma ko yks ohutpiuha osu runkoon niin katosi virrat joka muu paikasta paitsi valoilta ja startilta!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Laita mul sp osoite niin lähetän sul noi kuvat. Jos niistä saat selville sulakkeet.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Yritin kyllä katella kuvia kiitos. Mutta vielä vähän epäselvä että onko sulakkeita muualla ko jalkatilassa vasemmalla ja konepellin alla vasemmalla kolme sulaketta ???
|
|
||||
|
||||
![]()
Itse en ainakaan ole löytäny muita sulakkeita, ootko varma ettei tuo numero 9 sulake oo palanu?
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Outo latausongelma | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.11.2010 07:18 |
UAZ Latausongelma | Ricambi | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 30.10.2010 21:14 |
Latausongelma??? | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.01.2010 14:03 |
Bertan latausongelma | pecosbill | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 31.10.2005 11:29 |
bj40 latausongelma | Rojota | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2005 20:06 |