Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.02.2014, 21:32
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

ei oo kokemusta moisesta asiasta mutta mitä nyt alustavaa tutkimusta tehny ni ei pitäs olla mikään ongelma, mutta turbo tullee jos tullee vasta sitten kun kori ja alusta on saatu toimivaksi...

__________________
M.O.C
Temmitiimi JR
toyota lj (jamaica edition)
VRCF.FI
"Life's too short to drive boring cars"
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.02.2014, 22:43
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Ite meinasin tohon omaan ykspiste ruiskuun laittaa ahtimen mutta se projekti on nyt toistaseks kuopattu.

Ajatus oli tää että Ahdin kiinni, ja hiukan isommat pensas paineet. Kun alkaa tuleen ylipainetta niin Mapille se "ohivirtausventtiili" ettei mee moottorinohjaus sekasi. Sit pari lisäsuutinta kiinni ahtoputkeen ja niiden ohjauksen olisin toteuttanut tolla proboost purkilla. (8 eri map arvon perusteella voi ohjata 4 suutinta portaattomasti yms..)
Laajakaista lambaadan olisin laittanut putkeen mittaan millasta palamista tapahtuu..
Tää projekti tosin jäi vaan mietintä asteelle, lähinnä ton kestävyyden takia kun siitä ei ollut mitään takeita.
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.02.2014, 09:50
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

turbotus on viel taka alalla kuhan sais ensi korin sun muut sellaseen "ruosteettomaan" kuntoon takavalot vaihoin ja laitoin eteen pohjaanlyöntikumit ettei renkaat revi itteään rikki kaarissa sunnuntaina kävin heittämässä ensimmäisen lenkin metässä ja ei ollut mitään ongelmaa =takakylki rutussa kun nojasi pikkasen kiveen ensiviiko onkin sitten hiihtolomaviikko niin aattelin aloittaa keulan suunnittelemisen jos piäsee talliin...
__________________
M.O.C
Temmitiimi JR
toyota lj (jamaica edition)
VRCF.FI
"Life's too short to drive boring cars"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.03.2014, 12:00
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

Ehämmää sit lomaviikolla kerenny mittää tekemäänkää mutta pikkasen liikahtanu rojekti ettee päi, kierre alusta osia koittanu haalia kasaan ja nyt rupees olee jo melkee kaikki ei puuttus enää ku jousilautasien teko ja jakarin korvakkeiden leikkaus. Tukivarsiks tulee samurain jakarit, iskareiksi jotkuu keltaset en nyt muista merkkiä mallia mutta kumminnii merkki iskarit taakse hiluksin ja eteen lj:n ohjaus iskarikin vaihtuu samalla lj:n iskariksi ja jouset on audin. Eteen nyt alkuusa 14mm langalla ja taakse 11mm langalla.
Kierre alustaa rupean tekemään kun korista on mädät pois eli kesällä joskus jossei sit tule hetken mielijohde et nyt ne menee sinne alle
Alkuusa nyt vaihdan ne iskarit alle et saa alustan pikkasen elämään paremmin kun vakio iskarit on niin lyhyet.
Sit tuossa viimeviikolla käytii hakees velipojan kanssa fediman siroccot renkaiksi.
__________________
M.O.C
Temmitiimi JR
toyota lj (jamaica edition)
VRCF.FI
"Life's too short to drive boring cars"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.04.2014, 18:55
rotatio rotatio ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Askola
Viestit: 336
Perusasetus

Kato vanha automme... tuolla voitimme retron orkkisluokan 2011
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.04.2014, 06:30
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Jos ny yhtään muistan oikein niin auton vuosimalli ei kai suoraan määrää meneekö vakio koneen turbotus VTT:n papereilla vai pelkillä dynopapereilla. Jos rek.ottees mainitaan että auto vähäpäästöinen niin silloin vaaditaan VTT:n mittaukset. Maksaa jonkun verran oli tulos sitten mikä vaan. Mut aina voi vähäpäästöisestä alunperin turbolla varustetusta autosta vaihtaa koko moottorin turbottomaan vähäpäästöseen jos vaan pysyy teho ja kokorajojen sisällä Mitään muutoksia moottorille ei sais tehdä...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.05.2014, 21:35
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

gummeja


eli pikkasen aikaa sitten ostin 31/10,5 R15 fediman siroccot ja niille koittanut ettiä vanteita, no tuossa vappuna velipoika sano et koitetaas noita sun kumeja noille mun vanteille eli 10x15 et:-44 no siitähän seuras oikeet german look gummit



__________________
M.O.C
Temmitiimi JR
toyota lj (jamaica edition)
VRCF.FI
"Life's too short to drive boring cars"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Suzuki Samurai ailu-petteri O/M/V Ajoneuvot 8 17.07.2011 21:39
Myydään Suzuki Samurai Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 15.09.2008 16:12
M: Suzuki Samurai geswas O/M/V Ajoneuvot 14 05.06.2008 00:44
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
M: Suzuki Samurai O/M/V Muut 0 31.05.2004 19:13


Sivu luotu: 14:58 (GMT +2).