![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Onko porukka löytäny ARP:n pultteja tuon 1HD-T moottorin alakertaan. Eritoten runkolaakeripukkien pultit olis hakusessa. Kuulemma on joskus hajoillu ja nyt kun ois alakerta auki niin menis siinä samoilla tulilla. Toyotan omat pultit n. 200€ ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Siis onko noita runkolaakerien pultteja pettänyt/venähtänyt?Lainaus:
"Muutaman" vanhan pultin olen mitanut (yhtään uutta en ole laittanut ![]() En yhtään epäile noita ARB; pultteja, niitäkin on tullut laitettua (eurooppalaiseen autoon), varmasti hyviä; mutta onko/ja kuinka paljon parempia kuin nuo toyotan orkkikset? nimittäin varsinkin kampiakselin- pulttien "mutteri" on lohko, joka on puolet tuosta liitoksesta.... Siis nyt tarkoitan normaalia, taikka "katuviritettyä" konetta, siis reilusti alle 100 hv/L. |
|
|||
|
|||
![]()
Aaivan... pultit ei ole pettäny tai tietääkseni venyny kun vaihdan ne runkolaakerit samaan aikaan kiertokangen laakereiden kanssa. Kuulin vain viisaammilta että olis aiheellista kasata uusilla pulteilla. Pitänee alkaa päästämään se "peti" siitä kampuran alta niin saa mittailla ne pultit että onko niissä tapahtunu venymistä. Samallahan tuota vois tietustella kiristysmomentteja näille pulteille. Ja käsittääkseni tuo ARP valmistaa pultteja kiihdytysautoihin ja muihin virivehkeisiin että laadun luulis olevan parempi ku toyotan omat. Ja hintakin varmaan alle parin sadan.
Viimeksi muokannut BoRo : 14.02.2014 09:28 |
|
|||
|
|||
![]()
ARP-pulttejakin on montaa eri laatua. Ylipäänsä kun puhutaan amerikkalaisista virituotteista niin 99% on pelkkää markkinointihypetystä. Laittaisin ite Toyotan alkuperäiset, jos vaihto on tarpeellinen.
|
|
|||
|
|||
![]()
onko kellään kunnon kuvia tosta 4wd:n eliminointisarjasta! saako pelkän laatikon osia ja käykö siihen hiluksin napalukot
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joskus olen nähnyt jossain pelkän tasuspyörästön kuoren pään, yleensä tulee myös napalukot. ja nuo hiluxin/land cruiserin napalukot sopii vanhempaan hdj:n, uudempaan pitää olla vanhan bj:n pitempi napalukko. Mulla on irrallaan (en ole vielä laittanut paikalleen) itse tehty versio asiasta, siis pelkästään tasauspyörästön tilalle tuleva "eliminaattori" |
|
|||
|
|||
![]()
mitähän toi mahtaa maksaa onko paljon halvempi kuin täällä
|
|
|||
|
|||
![]()
onko kellään kuvaa hdj 80 syöttöpumpusta autossa kiinni et näkis sen (kylmä käynti "moottorin" vivuston?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tommonen löyty. Jos siit mitään apua.
Ja tollanenkin. Viimeksi muokannut Mikko_L : 06.03.2014 08:45 |
|
|||
|
|||
![]()
kiitoksia mulla on varmaan toi jostain uudemmasta kun on ihan erinäkönen
|
|
||||
|
||||
![]()
Tää on -93 12valvesta
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |