Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Linkit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.02.2014, 18:32
Jax_KiBez:n Avatar
Jax_KiBez Jax_KiBez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.08.12
Sijainti: Pirkkala
Viestit: 179
Perusasetus

Offroad Express-verkkokauppa


http://offex.pl/ Offroad Express / Puolalainen offroad-verkkokauppa

Jos joku ettii halpoja alustanosia ulkomailta Jeeppeihin ja miksei muihinkin. Täytyy kehua vilpittömästi verkkokauppaa mistä en ennen ollut kuullutkaan.
No hinnat ovat mielestäni todella halpoja, joten ostin XJ Cherokeehen 4,5" Rough Country korotuksen kaikilla palikoilla mitä tohon sarjaan saa sisällytettyä, kun oli tarve uusille lehdille niin tämä sarja maksoi itseään aikapaljon takaisin.
TÄLLÄINEN
Hintaa oli vain 1192€ ja päälle otin ohjausvaimentimen ja suojakumit kaikkiin iskareihin.

Tilasin 31.1 perjantai-illalla ja otin COD (Cash on delivery)-toimituksena eli postiennakko suomeksi, maanantaina-aamuna firmasta soitettiin aikas selkeällä englannilla että tosiaan yli 1000€ tilaukset ilman toimituskuluja ja paketin pitäisi olla torstaina tai perjantaina mulla ja loppusumma osille olisi 1283€. Sitten tuli UPS-seurantakoodit heti verkkoon ja kävin katsomassa heti mitä siellä näkyy, no näin sitten että postiennakon määrä oli 1380€ eli rahti oli tullut tilauksen päälle vaikka piti olla rahtivapaa, no pistin heti sähköpostia että onko tullut joku moka. Ei tarvinnut edes tuntia odottaa vastausta niin pahoitellaan että pakkaajalle käynyt moka ja hän hyvittää summan minulle ennenkuin paketti kerkeää minulle, annoin tilinumeron ja seuraavana aamuna oli maksettu 97€ rahti + 18€ vielä ylimääräistä tililleni. Paketti tuli tänään perjantaina, kaikki oli hyvin pakattu ja juuri mitä piti. Pakettiin oli vielä ujutettu älytön määrä eri tuotebrändien tarroja ja pari T-paitaa ja lippis. Eli kun loppusummaksi tuli kotiovelle 1265€ koko tilaukselle niin on se jo halpaa.

Kaikenkaikkiaan uskomattoman hyvää palvelua ja hinta aivan olematon, jatkossa myös täältä kun tarvetta tulee, suosittelen!

EDIT: Vielä lisäkehu perään, ottivat vielä yhteyttä äsken sähköpostilla ja sanoivat että saivat tiedot että olen vastaanottanut paketit ja varmistivat että olen tyytyväinen eikä mitään jäänyt hampaankoloon. Aivan mykistävän hyvää palvelua!

__________________
Offipeli: -
Käyttöpeli: E39 BMW 523iA

MMC Mansen Maasturi Club
NORT Noormarkun Offroad Team
BTCF Bimmer Tuning Club Finland

Viimeksi muokannut Jax_KiBez : 07.02.2014 20:23
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4x4 Maailma verkkokauppa mjoona Linkit 12 20.11.2012 22:38
Myyty Rubicon Express tukivarrenheloja 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.12.2011 11:15
700 nitro express jeeppi-eki Chit-Chat 12 08.10.2009 19:44
sourcingmap-verkkokauppa pastirolli Linkit 7 08.01.2009 14:42
Verkkokauppa Tuohus MäIte URL 0 27.03.2002 23:00


Sivu luotu: 19:33 (GMT +2).