![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() jaa et oo harkinnu Strokeria? nythän ton vois päivittää samalla vaivalla..
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Stroukkeria oli ihan riittävästi näitten pakkasproppujen laitossa
![]() Pari kappaletta +sormi meni susiks. Pitääpä hommata jostain muutama harjoituskappale lisää. Koneen kannakekumit kuitenkin paikallaan. ![]() Tankin panssari rupes hahmottumaan paikalleen, oikein hyvin istuu. Vielä puuttuu 50mm lattaa takareunasta ja kiinnityksiin. ![]() ![]() Bilsteineille kiinnityksiä tekeillä, pitää viedä pylväsporaan porattavaksi. 8.8 perään jousenjalat myös leikattuna. Keskipinnille meinasin kolme reikää tuuman välein porailla, että saa hienosäätää. Jalat on 5mm, olisikohan turhaa hitsata päälle vielä 5mm levyt, vai kestääköhän pinnit tuollaisissa? Boksata meinasin vielä lopuks nuo. ![]() Sitten hieman mittarituuninkia. AFR ja Vaihteiston lämpötiaa ym tulee tuohon. ![]() Tuo laajakaista lambda viritellään tulevaan pakorööriin, ala 2,5" mustaa yleisosaputkea, magnaflow metallikenno katilla ja toivottavasti Flowmaster 50 kammiovaimentimella jos jostain löytyy. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs tuo toinen PLX ohjain on?
Miul on samanlainen laajakaistalambda, eilen ajellessa make-lj:n kanssa huomattiin että se mittarin keskinäyttö sekos ihan totaalisesti, mut käyttämällä virrat pois mittari normalisoitui. Itse ostin Biltemasta 2,5" lähdöillä olevan 100 kennoisen "race" katalysaattorin, sopivan pieni että mahtuukin auton alle. Hintaa oli 199€. P.S.muista asentaa lambda 15 asteen kulmaan ettei anturin päähän jää kondensiovettä joka hajottaa anturin ajan mittaan. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Toinen on gen3 afr ja toinen fluid temperature sensor unit, mihin saa kaksi lämpötila anturia kiinni. Mie palautin jo yhen tollasen dm6 näytön. Testasin onneks irrallaan ja eihän se toiminu, lähettivät uuden. Pitääks tuo lambda olla ehdottomasti johto ylöspäin asennossa? Orkkis lambdahan on kylellään.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Hyvähän se kait olisi ylöspäin ja 15 astetta kallellaan, itse kerkesin hitsata mutterin kyljelleen ennenkuin sain koko lambdan ja ohjeet.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
ja vielä muistutukseks, lambdan johtoja ei pitäis tinailla eikä kutistesukkailla ... kuulemma menee korvaushapet pieleen
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Onneksi tuo PLX on plug-and-pray tyyppinen ratkaisu niin ei tullut sitäKIN pilattua. ![]() Mitä happea siellä johtoa pitkin kulkee? |
![]() |
Luokat |
cherokee, expedition, jeep, venäjä, xj |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
XJ murrosremppa | Dethlock | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 08.05.2012 09:49 |
Ostettu XJ:n takavalo | Pekka.j | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.06.2011 18:30 |
Ostetaan xj korotus | jeepchero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.10.2009 21:40 |
Ostetaan xj:n paisuntasäiliö | kaistapää | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.10.2009 08:07 |
o: xj:n vetokoukku | timppa253 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.03.2007 09:26 |