![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() no mielellään jos sen verra sais selvyyttä suomeks että ei jäis miule muuta kun toteuttaminen ![]() tuossa on se linkki toiseen kertaan mikä täällä kait onkii. http://www.rockymountainmoggers.com/...oftheUG1_0.pdf rymmyrammi tään muutoksen on tehnytkin omaan vaihteistoonsa. joo no tää selviskii ihan maalaisjärjellä ku leväytti laatikon auki ![]() tässäpä kuva miten "välilevy" tulee muuttaa että saa 8 vaihdetta. ei tarvii muuta ku hioo niitit, poistaa kokonaan vanhan puolitus mekanismin, hitsaa kaaviosta vanhan pikkupuolen pois käytösta ja tekee tuommoisen piipun muotoisen raudan mihin poraa 10mm reijän että uusi keppi käy siihen hyvin. 406:sen lootaan käy vaikka 404:sen ulosoton keppi uudeksi alue kepiksi. http://www.benzworld.org/forums/atta..._tranny-25.jpg
Viimeksi muokannut chief360 : 06.02.2014 19:44 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Peltiperissä erilaisia pinionin pituuksia?
Tontille kulkeutui 411 kapeat peltiperät,joita olisi tarkoitus mallailla 110" Defenderin alle. Kardaanit muutetaan avokardaaneiksi,mutta noissa murikoissa on vaan suhteellisen pitkä pinioni. Hieman lyhempi pinioni helpottaisi mahdollista etukardaaniongelmaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2005 20:23 | |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä | Laskos | Jalkapallo | 0 | 01.07.2002 13:33 |