Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 19.10.2004, 21:11
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

ei taida olla enää hintaeroa ique3600taseen.. ainakin monikäyttöisempi.
tai taasen jos ostaa jonku oikeasti nopean pda,an ja siihen bluetooth gps antennin niin vois tökkiä ozia ja genimappeja sun tomtomeja yhtäaikaa ruudulla ja hinta pysyis varmaan samoissa aisoissa.. ainakin niin luulen

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vaihtoa Volvo 303 / asunto autoon / LINJA autoon? O/M/V Ajoneuvot 1 27.04.2008 18:48
RC autoon tuninkia maraX O/M/V Muut 1 22.12.2006 21:36
Tietokoneteline autoon LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 51 19.11.2006 16:36
Digipoksi autoon ZeiZei Chit-Chat 0 24.01.2006 20:46
Windows autoon Eskimo Chit-Chat 6 18.05.2005 13:24


Sivu luotu: 06:00 (GMT +2).