![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tai tilaat tuolta kaikki kumiluntturat yhdellä kertaa hintaan 299€ http://www.g-manufaktur.de/shop/inde...621ccbeeda47c2
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Paljonkos w460 perien öljymäärät virallisesti oli? Muisti on hämärtynyt ja ohjekirjat hukkapiilossa...
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
1.8 taakse hypoidi 90 käytännössä 3 litraa riittää vaihtoon
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Helou.
Hyvin suurella todennäköisyydellä (99,9%) saan ristikseni vm. 1990 pätkä G:n. Auto on melko maho, joten ajan ja tupakin säästämiseksi oisi kiva käyttää valmiita korjauspaloja. Tuon ikäisessä nyt on varmaan muutakin pientä laiteltavaa, siksipä kokeneimmilta G-Guruilta kaipaisin vinkkejä osien hankinnasta? Tarkoitus oli käyttää koppa pois rungolta ja suorittaa jonkinlainen perserais...eikun entisöinti. Jotain pientä korotustakin saattaa olla mielessä, mutta ennen jopon karkaamista kokonaan käsistä on tarkoitus tehä tuosta ihan vaan käyttis. Pitää varmaan joku ketjukin aukasta, jahka mätäpaiseen kimppuun pääsee. Mitkäs ovatten asiallisia putiikkeja? Kiitosta vain, jo etukäteen.. -julli- |
#6
|
||||
|
||||
![]()
miltei kaikkiin yllämainittuihin kysymyksiin ja moniin muihinkin G pähkäilyihin löydät vastauksen, kun selaat tämän topiccin läpi ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
||||
|
||||
![]() 720.1 ei toimi
Mersu GE280 -87 automaatti laatikolla asenneongelma.
Ei halua liikuttaa autoa. Toimivana laitettu talliin ja muiden remonttien (ei lähelläkään laatikkoa) jälkeen auto ei suostu liikkumaan ollenkaan. Laatikon kylessä seuraavat numerot 460 270 100 1 720.109 020 18957 eli laatikko ilmeisesti "old faithful" 720.1 Kuvausta: Eli kun auton laittaa käyntiin ja vetäsee kepin D:lle, niin mitään ei tapahdu ja kun tämän jälkeen yrittää palata P:lle, niin ei mene. Keppiä ei saa enää R:lle, eli N:ylin mihin menee. Kun auton sammuttaa niin keppi liikkuu kuin pitääkin. Sama proseduuri uudestaan eli auto käyntiin ja tällä kertaa keppi R:lle, Auto ei liiku. Jos nyt yrittää takaisin P:lle, niin laatikosta kuuluu ritinä,särinä,tärinä. Ihan niinku jotkin hampaat juoksis kevyesti yli jostakin??? Mikä rikki? Tuomio on todennäköisesti että laatikko irti, niin siihen voisi joku asian tehnyt antaa hyviä vinkkejä. -JEO-
__________________
Toyota Hilux 2,4D-4D -17 M-B 280GE -87 (Yhteishyvä) (Nissan KC 2.5TDi -05) (Nissan Terrano2 2,4i -96) (Mitsubishi L-200 2.5TD -96) |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |