![]() |
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jos sulla ei ole muuta häikkää kuin tuo "LOW COOOLANT" herja ja lämmöt pysyvät aisoissa mitään sen vakavampaa ei voi syntyä. Kuten nimi kertoo systeemi tulkitsee, että jäähdytysjärjestelmässä on liian vähän litkua. Jos lisäät litkua ylitarpeen se tulee ulos siitä säiliöstä koneen lämmettyä ja litkun palatessa säiliöön. Se anturi, joka on syylärissä kiinni voi olla syy, jos et havaitse vihreää litkua koneen alla tai missään muuallakaan.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
evo 7 turbo hj:n koneeseen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.04.2008 09:53 | |
Bj:n koneeseen kiristymomentit? | MiKo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.10.2006 19:33 |
Kylmää koneeseen | -teemu | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.05.2006 10:57 |
XP koneeseen w2k??? | -MAKE- | Software | 8 | 01.01.2006 01:29 |
alavääntö LR TD5 koneeseen | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2005 06:51 |