Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.01.2014, 16:56
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

35 14,5 - 15 bokkerit väännettynä -30et vanteille lisänä bead lockit. vähä rapsuttaa jousiin juu mut enoo jaksanu sille mitää tehä ku ite sen tietää

-44 vanteet ilman lukkoja ois varmaa se seuraava jossai vaihees.
ei muute mut petlokki miu käytös aika turha ku ei pelkoo et kumit lähtee vanteelt ku heinäkuus laitetut ilmat vieläki siel ja on safaroitu vaik kui .. kauhee homma mokoma ilmoje ees taas runkkailu

ja voipha tuo olla et laakia isommat tulee hankittua jossai vaihees eli 37" vaikuttas aika sopivalta koolta ku viel riittää tihiäl ykkösel välitykset kikkailuun.

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.01.2014, 21:02
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

ehä mie kehant käyä akselin hiomis hommiin.. äske kävin pikasee tallil pyörähtää ja tein kärrii (kiitokset veljelle kärrin lainasta .. ) kuorman akseleista. samaa kuormaa meni kääntöpäät, etu jarruje hiekka pellit, taka jarru kilvet, rummut, jousie ne pökäleet minkä läpi das U-pultit menee, u-boltsit ja olikoha viel jotai en muista.

hiekka kylpyä siis noille haaveilen ja kunnon maaleja. nyt ku ne jaksaa tehä ei tarvia enää miu aikan ainaka puuttua

taka jouset otin äske irti et pääsee ne retusoimaa. eli hiomaa pinta ruosteet veks ja levittää speZial mämmit lattoje välii ja joku kiva penisheli maali päälle.
kuski puolen norrassa on jumittunu pultti puslan holkkii nii tiukast etten jaksa käyvä sen kans tappelee sen enempiä vaa haen varastosta B osan tilalle.

tankki läks kans irti tos viime vkl. pakko laikata päälle luukku et saa oiottua ku on "hieman" tilavuus pienentyny ja samal pääsee mättää kakku lapiolla mutaa pois ku ollu näköjää jonkuu aikaa huohotin letku irti mut hyvihä tuo on raksuttanu kura tiisselilläkin.

vanhasta koneest purkastii kampuran hinapyörä irti. 50mm hylsy ja 1.5M jatkolla lähti nihkeesti irti. tarviin sen toho "uutee" pannuun ku siin ei oo ku 1 urane pyörä.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.02.2014, 12:03
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus





pitkästä aikaa jotai saan suhrattua tallilla..

osa kasa + akselit kävi hiekka kylvyssä ja kaikkii on vetästy sinkki maalit pohjalle.

aikaa sitte 454ss:ältä haetut XJ:n penkit kävin tonkimas varastosta. vaihan ne noitte toistaseks hyvä kuntosten alkuperästen tilalle..

etu penkki tzydeemi muuttuu 3 paikkasesta 2 paikkaseks mut ei kait se luulis onkelma olevan?

taka penkin säilytän eli makselen sit isoa veroa. harvoha se noil itä reissuillakaa on paikallaa ollu mut kivaha se on välil jos tulee enempi appareita kyytii.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.02.2014, 21:19
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus





akselit ois paikallaan. taka akselista käänsin iskarin kiinnikkeitä ylöspäi = vakio pamput piisaa koro jousilla ulos joustoihin ja pohjaamaankaa ei pääse. jotku kunnolliset pohjaan lyönti kumit värkkäilen viel noitte alkup romuje tilalle.

pallot tulee varmaa loppu viikosta ni pääsee niputtaa etu akselin loppuun.
etee pitää jostai puol ilmaseks saaha pitkät iskarit ja etu kartaanii kaik ristikot tilailla.
taakke uuvet jarru kengät ja nakkaa koneen paikallee ni pääsiski jos ajelee

+ tietyst vinssi etee ja taakke ja puolen auton sähköje uusiks tekeminen... ja turpon kaik putkitukset uusiks ja cooleri... ja ja ja .... niii ja pitäähä toi vissii maalatakki ku toi sinine mil tuli vetästyä ni paikka maali on loppu pakko vaihtaa väriä?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.02.2014, 21:34
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Vihreeks vai pinkiks?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.02.2014, 23:16
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Talking

Onko värillä väliä?


Joo Late, et uskalla maalaa takaiskareiden väriseks tota?
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 16.02.2014 23:34
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.02.2014, 20:56
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

väri hommaan en nyt ota sen enempiä kantaa katotaa nyt minkä väriseks suttaantuu .. jos suttaantuu. pientä cash probleemaa nyt ja vähä muuteki ollu motivaatiot hukassa... mut jospa se taas siitä. kerhon talvitapahtuma lähestyy vaa nii nopiaa et ei taia millää saaha tätä valmiiks...

sehä tarkottaa sitä et Jeeppi ajoihi ei voi mennä ilman jeeppiä eli se on vedettävä vähintään 16viikon ränni enimpään vitutukseen .. mut toivoa ei vielä oo menetetty.. vai olikohan se?


vanhaa tankkia koitin oikoa. leikkasin anturin ja imu pillie välii reiän ja koputtelin sitä kautta mut eihä se ruvennu oikee halutulla tavalla.

hain pihalta tän Jeepin vanhan tankin mis oli anturin nasta paskana ja kusi löpöt sitä kautta pihalle. siit oliki jotai juttua joskus tääl muistaakseni. .. no eniveis leikkasin sit ruttu tankista vaa anturin ehjänä irti ja hitsasin takas toho EX tankkiin ja vetäsin viel värin pintaan. jotaki purkin pohja jämiä eikä toi mihi auton alta näy ni valkone vaikutti just sopivalta

pitää toine verokortti laittaa vissii hakuun. laitoin sivu bisnekset pystyy lisä tienestin toivossa...

saatananmoine tunku ollu ni pakko oli sunnuntait pyhittää


palstalaisille 5e alennus. normi hinta 2e
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability

Viimeksi muokannut young n dum : 20.02.2014 21:10
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
jeep, valmet, wagoneer


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL young n dum Maasturiprojektit 68 30.12.2014 05:04
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab young n dum Maasturiprojektit 39 20.05.2013 08:13
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59


Sivu luotu: 17:31 (GMT +2).