Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2014, 23:15
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Automaatti


Se hieman selittää kulutusta, onko "manuaalista" turbiini lukkoa

__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.01.2014, 23:26
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Automaatti


Se hieman selittää kulutusta, onko "manuaalista" turbiini lukkoa
Vai onko turbiini ja kova laatikko?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.01.2014, 23:35
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Vai onko turbiini ja kova laatikko?
Näin minustakin. Samalla tavalla kuin vaikkapa RASIssa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.01.2014, 09:18
MikkoVuorsola:n Avatar
MikkoVuorsola MikkoVuorsola ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.05
Sijainti: PORI, Finland.
Viestit: 678
Perusasetus

Juu, kova 6-vaihteinen laatikko ja ZF:n WSK400 muunnin (turbiini) joka lukittuu kun kierrokset on yli 1500 (muistaakseni) Paikaltaan kolmonen tupaan kytkin ylös ja kaasu pohjaan, kun kierrokset nousee jossain vaiheessa tuntuu että laatikko heittää "isompaa pesään" mutta todellisuudessa turbiini lukittuu. Helppo ajaa ja tosi hyvä metsässä, ei tarvitse kytkintä sotkea joukkoon.

Eikä tuo kulutus nyt loppuviimeksi kovin paha ole, jatkuva 8X8 ja painoakin on kuitenkin tyhjiltäänkin sen 15 tonnia, toki aerodynamiikka on kohdallaan

Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 18.01.2014 20:53
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.01.2014, 09:54
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Tuolla näytttäs olevan muutama Unimoggi ja pari Mannia.
http://www.youtube.com/watch?v=5NS11fNQisI
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.01.2014, 20:57
MikkoVuorsola:n Avatar
MikkoVuorsola MikkoVuorsola ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.05
Sijainti: PORI, Finland.
Viestit: 678
Perusasetus

Perjantaina puuhasteltiin hiukan töitten jälkeen.

Pylvis jatkoi hytin purkamista ja hiomista sekä pyyhki pinnan vielä lopuksi karhun kielellä maalauskuntoon.


JV73 vaihtoi synteettiset öljyt napoihin ja periin, vanhat öljyt oli puhtaat eikä metallia ollut missään


Rungon alla on onneksi reilusti tilaa touhuta.

Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 18.01.2014 21:00
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.01.2014, 21:13
MikkoVuorsola:n Avatar
MikkoVuorsola MikkoVuorsola ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.05
Sijainti: PORI, Finland.
Viestit: 678
Perusasetus

Tänään aloitettiin heti aamupäivällä MAN:in kimpussa.

Pylvis puhelteli pölyt pois ja pyyhki pinnat tinnerillä. Sitten teippattiin aukot umpeen.


Samaan aikaa JV73 + meikäläinen oltiin kopin kimpussa. Kopin apurungosta poistettiin kaikki ylimääräiset kokastukset. JV73:nen tykkäsi että pillit sopivat hänen käteensä parhaiten.


Myös apurungon etupää sai lähteä koska se leveni kopin etupäätä kohden, tehdään kanttikoneella uudet suorat palkit tilalle.

Itse olen enemmän "Plasma" miehiä.


Kopissa on lämpölattia, ja vanhat kokoojakanavat oli päässeet hiukan pehmeiksi. Poistetaan!

Sillä aikaa Pylvis oli jo alkanut myrkyttämään hyttiä. Pohjalle vedettiin PPG:n DP40 happomaali, niin ei ainakaan tule yllätyksia armeijavärien kanssa.


Hytissä oli muuten jokin erikoinen matta lakka, hiottaessa pöly oli vaaleaa eikä vihreää kuten luulisi.

Samalla vedettiin ovet ja luukut myös sisäpuolelta uuteen väriin, tulee siistimpi lopputulos eikä ainakaan ala kukkimaan mistään tiivisteiden alta.


Hytti oli kyllä purettunakin todella hyväkuntoinen, ihan muutamia pieniä ruostekohtia löydettiin mutta ne sai poistettua helposti.

Huomenna jatketaan kopin kimpussa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Mersun iso automaattitoosa 722.3 (liian iso mulle) murkula_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 02.09.2011 11:28
iso jeeppi MOGGI Linkit 2 11.04.2010 00:00
Myydään Iso Bronco 4x4 nyt 2600e!!! Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 2 24.09.2009 17:19
M: ISO vapaavirtaussuodatin. Powerbender O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.03.2007 21:11
Jediritareiden koulutus aloitettu MäIte Elämää suuremmat huijaukset 0 04.07.2002 18:42


Sivu luotu: 07:14 (GMT +2).