![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
jaa että ostetaan kalliit palikat korotusta varten ja sit se madalletaan vetarin kulmien takia löysäämällä sauvoista?
voin olla tyhmä tai en muuten vaan tajua, taitaa pointti olla se et mitsu vaan ei oo maasto auto niin kun ei ookkaan kyl... eli alkuperäiseen kysymykseen vastaus: etu päätä ei voi korottaa muuta kun niillä sauvoilla boorista/kirraamalla ja slaissi pois toppari kumista? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ne palikat antaa hiluksissa ainaki joustovaraa lisää kun tiukkaa sauvoilla keulaa ylös.
Juu ei tollasta keulaa oikein muuten voi korottaa jos ei haluu puottaa sit perää ja tukivarsia muutenki alemmas. Mut siinä on vähän enempi hommaa.
__________________
Emmie tiiä |
![]() |
Luokat |
alusta, korotus, l200, mitsubishi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitsu L200 korotus? | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.10.2015 21:15 |
korotus | Hailuksi | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 29.05.2011 21:37 |
Korotus | Offimatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.07.2006 15:45 |
Korotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.12.2005 17:03 | |
K-A:n korotus? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.01.2005 21:05 |