Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 15.10.2004, 09:56
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

tojon vinssin laakerit on jotakin messinki tai pronssi sekotusta ns holkkimallia,välityksen puolen voitelu hoidetaan välityksen öljyllä.
ne stefat kannattaa vaihtaa jos vähänkin vuotoa,löytyy motonetista tarve 2-3 kappaletta n 3€/kpl.
eli kannattaa vaihtaa myös sen paksun akselin stefa joka menee vaijerikelan läpi,vaijerikelassa on ns onttorakenne jossa on vaseliini tila sisällä.
heikoin kohta on se käyttövivun pään runkolaakeri joka ei saa rasvaa mistään sille kannattaa porata reikä ja laittaa rasvanippa sinne akselin alapuolelle runkokappaleeseen.

ai niin unohtu tietenkin kannattaa myös putsata ja rasvata ne vetokidan rissat että puörii herkästi.
vaijeri kelassa ja rissoissa kannattaa käyttää mielestäni vedenkestävää vaseliinia.


Edited by - jjtp on 15/10/2004 11:09:44
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tojon vinssin kardaanin ristikko Tekniikka & Jutustelu 39 06.12.2013 09:03
M: Tojon vinssin kardaanin ristikkonivel O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.12.2007 08:50
Miksi tojon mek. vinssin ölpässä pronssihiutaleita Tekniikka & Jutustelu 6 29.08.2007 05:19
O: tojon vinssin kardaani Rölli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.06.2006 15:31
Tojon mekaanisen vinssin paino? bj75 Tekniikka & Jutustelu 5 18.03.2006 21:03


Sivu luotu: 02:51 (GMT +2).