![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
tojon vinssin laakerit on jotakin messinki tai pronssi sekotusta ns holkkimallia,välityksen puolen voitelu hoidetaan välityksen öljyllä.
ne stefat kannattaa vaihtaa jos vähänkin vuotoa,löytyy motonetista tarve 2-3 kappaletta n 3€/kpl. eli kannattaa vaihtaa myös sen paksun akselin stefa joka menee vaijerikelan läpi,vaijerikelassa on ns onttorakenne jossa on vaseliini tila sisällä. heikoin kohta on se käyttövivun pään runkolaakeri joka ei saa rasvaa mistään sille kannattaa porata reikä ja laittaa rasvanippa sinne akselin alapuolelle runkokappaleeseen. ai niin unohtu tietenkin kannattaa myös putsata ja rasvata ne vetokidan rissat että puörii herkästi. vaijeri kelassa ja rissoissa kannattaa käyttää mielestäni vedenkestävää vaseliinia. Edited by - jjtp on 15/10/2004 11:09:44 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tojon vinssin kardaanin ristikko | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 06.12.2013 09:03 | |
M: Tojon vinssin kardaanin ristikkonivel | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.12.2007 08:50 | |
Miksi tojon mek. vinssin ölpässä pronssihiutaleita | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.08.2007 05:19 | |
O: tojon vinssin kardaani | Rölli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 24.06.2006 15:31 |
Tojon mekaanisen vinssin paino? | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.03.2006 21:03 |