Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 12.01.2014, 00:40
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

polkimen-pääsylinterin välinen tanko


Siis jos tuo tanko on säädetty liian pitkäksi, niin silloin pääsynlinterin "säiliötulo" ei pääse avautumaan jalka pois polkimelta; siis lämmöstä laajennut neste ei pääse takaisin säiliöön, järjestelmään jää paine: ja sen huomaa helpoimmin käyttämällä ilmapropun auki; jos sieltä ruiskasee sekunnin, sitten ehkä tippase,,,,,
toki ilmaaminen on normaalia vaikeampaa, jos olkimen tanko on liian pitkä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ:n kytkin luistaa vieläkin puananen Tekniikka & Jutustelu 8 22.10.2012 12:13
Volvo Valp lukkoperä luistaa Coromandel Tekniikka & Jutustelu 18 06.04.2012 09:22
prkle kincabin uusi kytkin luistaa VonLeka Tekniikka & Jutustelu 4 07.11.2010 17:00
mikä luistaa... hande4x4 Tekniikka & Jutustelu 6 04.02.2009 15:20
HJ61 kytkin luistaa Tekniikka & Jutustelu 16 13.11.2004 15:38


Sivu luotu: 23:05 (GMT +2).