![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() IMHO kierrejouset on paljon pehmeämpiä ja se pintakovuus jää pois, mikä taitaa olla lehtijousille melko ominaista. Plussana myös riipukkeiden puuttuminen etu/takaylityksistä. Ja vähän mutua vielä, niin mun mielestä lehtijousilla varustettu pompauttaa helpommin renkaat irti jyrkkään nousuun tultaessa pienen vauhdin saattelemana. Eli kierrejousialusta seuraa maastoa herkemmin.
__________________
RASOR |
#2
|
||||
|
||||
![]()
nelinkki alustassa on ihan erilailla pitoo ku jakarimallisessa. esim just ylämäkeen ajettaessa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierre? | Yölento | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.10.2010 14:10 |
pajeroon kierre alusta taakse | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 09.04.2008 10:21 |
Kierre,ilma vai joku muu jousi | rikuBJ | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.03.2008 14:09 |
M: kierre jousi bj | JV73 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 28.10.2007 15:01 |
M: hj:n vakio alusta! mitsu L200 vakio alusta + | ALPO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 07.02.2007 10:38 |