![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tota juuri tehtiin kytkinremontti, uus asetelma ja levy. Ennen remppaa se ei jäänyt makaan asetelmaan, mutta nyt kun on uudet osat niin painelaakeri kahnaa asetelmaan. Mitä ois rempan aikana voinut tapahtua että se tekee tollain? Mikä sen painelaakerin muuten liikuttaa takasin paikoilleen eli kun kytkinpoljinta painaa niin painelaakeri tönää asetelmaan mutta kun polkimen vapauttaa niin painelaakeri tulee takasinpäin mutta jää asetelemaan pikkuisen kiinni että juuri tekee sen v*ttumaisen vinkunan.
Paljon on vähän vai toisinpäin? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvo C202 painelaakeri ja kytkinkysymys. | Cougar83 | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 06.05.2009 21:09 |
KIIRE sj410 painelaakeri kys viisaammille | suzukipoijaat | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.12.2006 14:57 |
bj75 painelaakeri | kristian | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.03.2005 22:19 |
M: Uazin kytkinlevy+painelaakeri | Kupla | O/M/V Muut | 0 | 04.08.2004 06:45 |