![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Saako polttoainesäiliötä ja akkuja asentaa 2cm päästä toisistaan? Itsellä voisi ehkä jäädä laittamatta.. ![]() Onhan tuo turvatankki, mutta silti...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Tässäpä viellä kuva lopuksi mimmonensiittä sitten tulee. Huomenna jos sais lisää aikaseksi nyt paritunti käytiin hallilla hahmottelemassa. muutama sentti pitää kaventaa että saa tankin kunnolla paikalle.
Tatsuni on mun ratsuni Viimeksi muokannut nalle00 : 09.01.2014 20:53 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mulla oli sprint autossa tommonen koteloituna ja silti usein rupes päähän koskee kun lähtöön jonotteli.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kävästiin halilla kahvin keitossa. ja siinä ohessa tuli tohon tankkiin kasailtua oikeen kokoset lähdöt letkuille ja purettua vanhat polttoaine linjat vege.
Niin siinä ohessa tuli vaan mieleen, että onks tää ny se surullisen kuuluisa orava suodatin joka on tossa banjopultin reiässä ? Onpa kumma jos ei se oikeen saa soppaa niin ku pitäs oli tota töhnää varmaan 32 vuoden ajalta tuolla. ![]() joku mulle tosta sano jo aikaa sitten, mutta kun ei vaan oo saanu aikaseks aikasemmin katottua.
|
||||
|
||||
![]()
Touhuttu taas eteen päin ja koe käytetty pariin kertaan ensin omalla siirto pumpulla joka sitten vaihettiin kuitenkin mersun sähköseen pumppuun. ja alku peräsen siirtopumpun tilalle tehtiin latasta sokea laippa. hyvin tuntuis pelaavan tuo pumppu. tiiä sitten oliko vanhassakaan mitään vikaa mutta kone ainakin alko kiertämään vähän herkemmin.
seuraavaksi otetaan sitten vähän taka pakkia ja puretaan keulalta taas syyläri ym pois kun tossa toisen koekäytön aikana rupes vesipumpun juuresta lentäämään veet pihalle. sitten koitetaan vähän tota ennakkoa ronklata jos sillä saatais jotain paraanusta tohon sopa saanitti. onhan tässä nyt aikaa kun jakolaatikossakin menee varmaan maaliskuulle ennen ku sen saan. jos ei muuta niin vaihetaan koko pumppu. Kiki Diesel siirtopumppu. Repes's Metal work shop viritys laippa ![]() Pääruoasta vastaa Niko's Kitchen Ja polttoaineen siirosta joku vanha mersun siirtopummpu
|
||||
|
||||
![]()
kestääkö tommonen pumppu dieseliä?
Oisko ideaa jättää to vanha mekaaninen pumppu tohon paikalleen niinkun linjan väliin niin jos joskus virta loppuu ei sammu auto..
|
||||
|
||||
![]()
Pikku vinkkinä orginaalia diesel pumppua saa uutena kohtuu rahalla jaon varmasti parempi kuin yksikään sähköinen pumppu.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo ajatuksena on kuskata mekaanista pumppua mukana jos joskus käy harakiri ton pumpun kans 5 minuutin homma laittaa paikalle. Mekaanisessa on tosiaan se hyvä puoli että toimii vaikka maailman tappii ilman sähköä. Tiiä onko tämäkään lopullinen ratkasu vai siirytäänkö takas vanhaan. Isompi propleema on se miks tuo kone ei ahda tai senkin tiän mut miks se ei saa tarpeeksi soppaa. Turbo on uss imu ja pakosarja pitää ja on uudet riivisteet silti kun polkee niin max 0.3 ahtoja ja kun laatikko oli viellä paikalla niin vedättäessö max 0.7
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2011 18:36 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
Myydään gr patrol | savikontero | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.07.2009 10:35 |
patrol | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2006 11:31 | |
Patrol | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2003 11:14 |