![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuossa suomalaisten näkökulma kisaan:
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Naapuri Jussikin päässyt kyytiin
![]()
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
#3
|
||||
|
||||
![]() ....."näytettiin kepekin h*m*ille" ![]() ![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kovia lukuja. http://www.youtube.com/watch?v=aoEQGai3KMw
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Tossa toinne osa ihan kivasti liikkuu 10T paunan traileri perässä ![]() Pakko sanoa, et mahtais japsi pick-upit olla aika nöyränä ![]() ehkä jopa pienellä viritykselläkin ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ja tuo dodgen 6,7 v8 cummins onkin fiatin tekele (FPT)
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis) Hj 61 (-89 2. auto) |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Suora se on. Ja kaiken lisäks tulee vielä ihan omasta tehtaastaan.
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis) Hj 61 (-89 2. auto) |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kaverin unimog 401.101. Kok.paino otteessa 2450kg, tehoja 25hp.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tuollasella savustimella jos hinais vaikka valkoista venettä tai offi autoa... mitä järkeä?
__________________
Jeep ISORY |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Samaa miettinyt monesti itekkin et esim. mynä mersuhan savuttaa vasta kun otetaan voimaa, noi vaikuttais olevan rollin-coal jo tyhjä käynnillä Mut onko niissä sitten niin isot injektorit et savua tulee valtavasti. Mutta jos noitten kulutus mittaukset pitää paikkaansa niin se dually duramax kulkee maantiellä 10.459L/100km eli 22,49 Mpg Videon kuvassa näkyvä punainen kummitus hörppii 10,5 litraa sadalle Korotettu sininen hörppii 17.873 L/100Km eli 13,16 Mpg Huonoin oli konevikainen selostuksesta päätellen mäntä reikäinen 1000 heppaa ja 1885 paunaa vänntöä tuottava kummitus 26.851 L/100Km En tiedä sit missä menee vikaan jos noitten mittauksissa ei ole ameriikan varaa niin suomessa vakioitten kulutus on samaa kuin korotetun ja kone vikaisen viritettyjen kulutus ![]() ![]() ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Edit: nuo kulutuslukemat kyllä täytyy olla ihan hatusta vedettyjä.. ehkä myötätuulessa alamäkeen kevyellä jalalla pääsee noihin lukuihin, mutta normiajolla maantiellä... vaikea uskoa. Ihmeen vähällä nuo kyllä kokoonsa nähden menee, mutta vähän rwilua kymppiä satkulle? ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 11.01.2014 01:41 |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja näkihän noista videoista, että kun kiihdytyksessä lopulta saatiin ahtopaineet sinne tappiin, niin alkoi se savutuskin laantua. Joten kyllä niissä ihan turhan paljon polttoainetta työnnetään palamaan ison osan ajasta, mutta eipä taida säädöt niin helposti enää onnistua ihan joka tilanteeseen noilla kokoonpanoilla. |
#16
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Teho suhdehhan on sama noissa yli 100 hv/litra, mut kiinnostais ihan tietää et miten se "euro" kone käyttäytyis jos 6 litrasesta kaivettais se 1000+ heppaa takarenkaaseen siis kyse ei ole kestosta vaan saisko sieltä kaivettua sitä voimaa ilman että se savuttaisi lähdössä eli onko olemassa sellaisia injektoreita jotka kykenee aukenemaan pienellä määrällä, mutta pystyy puhtaasti sinne 1300hp asti Ilokaasuillahan noista ne loput 8-900 jälkeen kaivetaan, mutta kyllä se dieseliä sekin kaipaa
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#17
|
||||
|
||||
![]()
No onkos jollain heittää faktaa noiden jenkki nuppien teholukemista?Vetäähän ne tiellä sellasia peräti 30t kuormia.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Tuota savutuksen määrää kannattaa kysellä vaikka pullingmiehiltä,että miksi sitä pitää tulla niin paljon. Esim. Herlevin vehkeet työntää käsin pideltää hiilitankoa koko vedon ajan ja voisin uskoa että siihen on ihan oikeasti joku syy eikä vaan se että ei osata säätää,vai meinaatko ettei Herlevi ole reilussa 27vuodessa oppinut tuota dieselin säätämistä?
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Ameriikan lahnoissa ei heräis turpo(t) ikuna jos ei käryäis jo alhaalta?
Alentaisko nuo palamattomat myös pakopuolen lämpöjä?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa kuulua osaltaan lajiin, että laitteet savuttaa. Aika vähän tuota ylämäkikisaa jaksaisi katsella jollain europäästölaitteilla vedettynä. Tai pullingia.
__________________
RASOR |
#21
|
||||
|
||||
![]()
Millä pullinki vehkeessä saa sen saavin kokosen holsetin pyörimään jos putkessa menew vaan vähä lämpövärettä
![]() Palamaton kakku putkessa ei ainakaan jäähdytä. Joskus ramista irtos ahtoputki niin kiihdyttäessä lykkäs pirusti mustaa ja pakolämmöt nousi reilusti enemmän. |
#22
|
|||
|
|||
![]()
Ite olen vain kerran yrittänyt laittaa Bobcattia omaan peräkärryyn ja se epäonnistu kun siihen oli laitettu leveemmät renkaat ja ei mahtunutkaan. Mutta tämä parin tonnin painoinen Bobcat siirrettiin uuteen osoitteeseen saamani tiedon perusteella takavetoisella 200-sarjan Volvolla ja vissiin jollain autotrailerilla.
Joidenkin mielestä voi olla näyttävääkin kun S150 Bobcattia vedetään helpolla alustalla kauhean savun kera - netistä löysin sille työpainoksi 2632 kiloa. Saman suuruusluokan kuormaa olen vetänyt 90 hevosvoimaisella Hiluxilla! Katotaas Tuubista vähän enempi jotain TOSIMIESTEN meininkiä: ![]() http://www.youtube.com/watch?v=A70U7R_7LLc http://www.youtube.com/watch?v=7-G-X7vz7os Vanhaa kalustoa, joka hoitaa hommansa. Mielestäni tuota minikuormaaja- tai kaivinkonehommaa pitäs markkinoida enempi ympäristöystävällisenä ja edullisena vaihtoehtona kuin mukamas, että nyt on kalustossa voimaa kauhiasti... |