![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() onko näin että tuossa zf tomaatissa voi kickdownin vaijerillä säätää sitä miten vaihtaa tuo laatikko...?ja uskaltaako sitä surutta säädellä ja testailla,onko särkymisen vaaraa...?illalla nettiä selailin ja jäi semmoinen käsitys että sitä jotenkin voi säätää... ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Voi olla, mulla meni poikki se vaijeri ja tällä hetkellä vaihtaa ainaki alaspäin aika hankalasti... Vaikka huilais pitempäänki niin kiihdyttäessä sama iso pykälä on vielä päällä eikä tahdo kaasulla pienentää, vasta ku on reilusti hiastanu alkaa vaihtelemaan..
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sulla luki tuossa ylempänä että saattais löytyä kääntöpään kuula ja tiivisteitä? Paljonko hintaa?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Set up
If the vehicle is a Disco I or Range Rover Classic under no circumstances drive with the kickdown cable disconnected, as this will cause premature autobox failure. If the vehicle is a Disco I or Range Rover Classic you may want to adjust the kickdown cable if you want to fine tune the shift pattern, the looser the cable the softer and earlier the shifts, the tighter the cable, the harder and later the shifts. http://www.ashcroft-transmissions.co...d&productId=51 Tätä mieltä ovat saaressa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kallo nimimerkillä on noita osia...täytyykin koittaa vähän ropata tuota vaijeria jahka kerkeää...sais terävämmin vaihtaa...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Aa joo niinpä oli kallo:lla pitäis lukea tarkemmin, kyselen siis sieltä..
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jaahah...tämäkin pikkuhiljaa nytkähtelee eteenpäin töitten lomassa,yksi päivä offailtu ja ainakin auto pysyi kasassa,loota vaihtaa hitaalla puolella terävästi ja mielestäni oikein mutta nopealla puolella maantiellä vaihtaa pirun ylhäältä ja ottaa kickdownin jo puolella kaasulla,lisäksi kulku ja kiihtyvyys on sanonko mistä...:-D liekkö sit ominaisuus...? Osia ruuvailtu alle sen verran että keulassa ois nyt +2" blokit,+2" jouset,+4" procompin iskarit,pitkät jarruletkut ja 6 astetta casteria korjaavat tukivarret...niin ja floflexin uretaanipuslat. Taakse odottaa laittoa taivutetut HD tukivarret,korotus blokit,iskarit,puslat ja jouset: jos ens vkolla sais alle. Kuvia laitan ku saan läppärin perkeleen toimimaan...:-P ja vinssikinhän se oottelis kalajoella ku kerkeis hakea,olikohan malli runva joku 9500q...eli nopea malli.siinähän sitä ois vähäksi aikaa,sitten pitäis alkaa panssarit sorvaamaan,ajatuksissa ollu tehdä 3 mm hardoksista,vai kestääkö ohuempikin? Kokemuksia kiitos!
Ja tulihan sinne myös iskarin ohjauskartiot ja pidemmät pohjaanlyöntikumit Viimeksi muokannut JNaukki : 23.03.2014 23:33 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Range Rover 3,5 V8 -87 MYYTY | Marko.S | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 07.04.2013 10:32 |
Myyty Range Rover V8 EFI -87 | Niko | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 24.10.2010 10:44 |
Myydään Range Rover osia 87-91 | Holst | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 19.07.2009 18:06 |
Myyty Pilkotaan Range Rover vm.87 | kuningaskulkuri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 02.12.2008 23:15 |
Range Rover -87 EFI tyhjäkäyntiongelma | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.11.2007 18:17 |