![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eihän tuossa ollut se sama esto venttiilien ohjauksessa kuin arb:eissakin? Eli etulukkoa ei saa päälle ennenkuin takalukko on kytketty. Kaikkihan tietysti kyllä on sen johtosarjasta ohittanut heti uutuuttaan... ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Niinhän se näköjään olikin
![]() Tänään latasin oikein kuvankin varmuudeksi vielä,Mutta nyt toimii kumminkin mieleisellä tavalla ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kompura pärisköön ja hävetköön takanurkassa.
Tosta käskytetään. Ja konepelti tuli takareunasta aukeeva,kesällä vaan halko väliin niin pääsee lämpö karkuun sieltä ![]() Laakerit pitäis olla ke aamuna kourassa... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuli noita murikoita pyöriteltyä vähän eteenpäin
Pinioniin ei koskettu,Ainoastaan poskilaakerit meni vaihtoon. välys asettui kellolla katottuna 0,15 tietämille(jostain katoin että tollanen ois hyvä ![]() JA piruuttaan värjäsin ja katoin tota kosketustakin! -Ei vissiin oo hirveen hyvä,Fiksummat kertokoon??? Joku voi linkittää jos tohon hommaan on hyvät ohjeet jossain olemassa! ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Lueskelimpa topicin läpi joutessaan, muutama ajatus nousi mieleen
![]() Jäähdytys vakiosyylärillä toimii varmasti tarpeeksi tehokkaasti kunhan paikat on ehjänä. mulla on gti swiftin kone sähköflektillä/vakiosyylärillä ja lämmöt pysyy kurissa jos unohdetaan sellaiset tilanteet kun "joutuu" pitämään nilkkaa suorana tavallista pitempään ![]() Toki tehokkaamman flektin laittaisin mutta isompi ei mahdu. Toinen asia mikä kannattaa huomoida suikkaa rakentaessa niin menee helposti takapainoiseksi. Imo optimitilanteessa ois kuskin ja vänkärin kerakin etupainoinen. Mulla nykytilanteessa tyhjä auto kymmenen kiloa takapainoinen, jotain muutoksia aiheeseen kehitteillä. mm. paskat akut peränkontista lentää mäkeen ja tilalle tulee yksi akku johonkin vänkärin penkin ja lukkopellin väliin. Sitä jäin miettimään, että kun kerta optimia käytät, niin mikset tee siitä kaikkea? Sieltäkin saattaisi kiloja säästää.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mielessä on käynyt sellaisen tunnelin teko tohon syylärin taakse,Mikä ohjaisi ilman suoraan ylöspäin konepellin läpi+niin iso flekti,kun tilan puitteissa on vaan laittaa ja konepeltiin 2kpl pienempää vielä tehostamaan tota(jos tarvetta). Painojakaumaa en oo kyllä rehellisesti sanottuna miettinyt lainkaan,Sittenhän sen näkee kun on muutoskatsastuksen aika,Niin näkee painot.. Ja helppohan tohon on sitten vaikuttaa sen jälkeen ![]() Panssarit sun muut tuleekin tosta optimista ja olemassa olevat onkin jo sitä ja kai sitä alumiiniakin pitää johonkin väliin sotkea.. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Etuperään joutuu vaihtamaan pinionin laakerit,Päässyt pykältymään pikkasen!
samalla uudet stefatkin sitten ja kasa shimmejä tilailtu,Niin laitetaan samalla toi hammaskosketus vähän paremmaksi ![]() Mitenkäs tarkkaa touhua toi on,Jos pinionia muuttaa esim. 0.2milliä,niin näkyykö se vielä missään? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu auto ku auto | ^^spesialisti^^ | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.10.2012 09:23 |
Myydään huolto-auto/asunto-auto | HaKu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.04.2011 09:30 |
Myydään Linja-auto(kuorma-auto) | offivesku | O/M/V Ajoneuvot | 29 | 07.03.2011 07:46 |
Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? | SoksalItok | Formula 1 | 2 | 30.05.2004 19:48 |
Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? | Laskos | Formula 1 | 11 | 28.11.2003 14:45 |