Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.01.2014, 20:56
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Eihän tuossa ollut se sama esto venttiilien ohjauksessa kuin arb:eissakin?
Eli etulukkoa ei saa päälle ennenkuin takalukko on kytketty.
Kaikkihan tietysti kyllä on sen johtosarjasta ohittanut heti uutuuttaan...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.01.2014, 12:02
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Niinhän se näköjään olikin
Tänään latasin oikein kuvankin varmuudeksi vielä,Mutta nyt toimii kumminkin mieleisellä tavalla
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.01.2014, 19:32
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Kompura pärisköön ja hävetköön takanurkassa.

Tosta käskytetään.

Ja konepelti tuli takareunasta aukeeva,kesällä vaan halko väliin niin pääsee lämpö karkuun sieltä

Laakerit pitäis olla ke aamuna kourassa...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.01.2014, 20:43
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Tuli noita murikoita pyöriteltyä vähän eteenpäin
Pinioniin ei koskettu,Ainoastaan poskilaakerit meni vaihtoon.
välys asettui kellolla katottuna 0,15 tietämille(jostain katoin että tollanen ois hyvä)
JA piruuttaan värjäsin ja katoin tota kosketustakin!
-Ei vissiin oo hirveen hyvä,Fiksummat kertokoon???
Joku voi linkittää jos tohon hommaan on hyvät ohjeet jossain olemassa!

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.01.2014, 21:04
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Lueskelimpa topicin läpi joutessaan, muutama ajatus nousi mieleen

Jäähdytys vakiosyylärillä toimii varmasti tarpeeksi tehokkaasti kunhan paikat on ehjänä.
mulla on gti swiftin kone sähköflektillä/vakiosyylärillä ja lämmöt pysyy kurissa jos unohdetaan sellaiset tilanteet kun "joutuu" pitämään nilkkaa suorana tavallista pitempään
Toki tehokkaamman flektin laittaisin mutta isompi ei mahdu.

Toinen asia mikä kannattaa huomoida suikkaa rakentaessa niin menee helposti takapainoiseksi.
Imo optimitilanteessa ois kuskin ja vänkärin kerakin etupainoinen.
Mulla nykytilanteessa tyhjä auto kymmenen kiloa takapainoinen, jotain muutoksia aiheeseen kehitteillä. mm. paskat akut peränkontista lentää mäkeen ja tilalle tulee yksi akku johonkin vänkärin penkin ja lukkopellin väliin.

Sitä jäin miettimään, että kun kerta optimia käytät, niin mikset tee siitä kaikkea?
Sieltäkin saattaisi kiloja säästää.
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.01.2014, 22:02
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Lueskelimpa topicin läpi joutessaan, muutama ajatus nousi mieleen

Jäähdytys vakiosyylärillä toimii varmasti tarpeeksi tehokkaasti kunhan paikat on ehjänä.
mulla on gti swiftin kone sähköflektillä/vakiosyylärillä ja lämmöt pysyy kurissa jos unohdetaan sellaiset tilanteet kun "joutuu" pitämään nilkkaa suorana tavallista pitempään
Toki tehokkaamman flektin laittaisin mutta isompi ei mahdu.

Toinen asia mikä kannattaa huomoida suikkaa rakentaessa niin menee helposti takapainoiseksi.
Imo optimitilanteessa ois kuskin ja vänkärin kerakin etupainoinen.
Mulla nykytilanteessa tyhjä auto kymmenen kiloa takapainoinen, jotain muutoksia aiheeseen kehitteillä. mm. paskat akut peränkontista lentää mäkeen ja tilalle tulee yksi akku johonkin vänkärin penkin ja lukkopellin väliin.

Sitä jäin miettimään, että kun kerta optimia käytät, niin mikset tee siitä kaikkea?
Sieltäkin saattaisi kiloja säästää.
Jäähdytin tosiaan pysyy varmaan omana,kesällä oli pieniä ongelmia lämpöjen suhteen kun oikein kunnolla retuutti,Tosin tossa ei ollut "tunnelia" ollenkaan ja flektin ja syylärin välillä varmaan 8cm tyhjää joten uskoisin että siinä oli se syy...
Mielessä on käynyt sellaisen tunnelin teko tohon syylärin taakse,Mikä ohjaisi ilman suoraan ylöspäin konepellin läpi+niin iso flekti,kun tilan puitteissa on vaan laittaa ja konepeltiin 2kpl pienempää vielä tehostamaan tota(jos tarvetta).

Painojakaumaa en oo kyllä rehellisesti sanottuna miettinyt lainkaan,Sittenhän sen näkee kun on muutoskatsastuksen aika,Niin näkee painot..
Ja helppohan tohon on sitten vaikuttaa sen jälkeen

Panssarit sun muut tuleekin tosta optimista ja olemassa olevat onkin jo sitä ja kai sitä alumiiniakin pitää johonkin väliin sotkea..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.01.2014, 15:41
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Etuperään joutuu vaihtamaan pinionin laakerit,Päässyt pykältymään pikkasen!
samalla uudet stefatkin sitten ja kasa shimmejä tilailtu,Niin laitetaan samalla toi hammaskosketus vähän paremmaksi
Mitenkäs tarkkaa touhua toi on,Jos pinionia muuttaa esim. 0.2milliä,niin näkyykö se vielä missään?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu auto ku auto ^^spesialisti^^ O/M/V Ajoneuvot 3 21.10.2012 09:23
Myydään huolto-auto/asunto-auto HaKu O/M/V Ajoneuvot 3 07.04.2011 09:30
Myydään Linja-auto(kuorma-auto) offivesku O/M/V Ajoneuvot 29 07.03.2011 07:46
Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? SoksalItok Formula 1 2 30.05.2004 19:48
Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? Laskos Formula 1 11 28.11.2003 14:45


Sivu luotu: 07:16 (GMT +2).