Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.01.2014, 02:18
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Perusasetus

Töissä on tollasii polttomoottori pesureita (ei tosin tuota puuilon) ja minä tykkään. En kyllä tiedä mitä hyötyä tuosta on jos sähköä/voimavirtaa on saatavilla. Mut ne joilla olen pessyt on ainaki ollut kestäviä ja tehokkaita..
Itekki kattelisin käytettyä kuumapesurii tuohon 500 hintaan saattaa välillä tulla ihan hyviäkin vastaan.

Vastaa lainaten
Vanha 01.01.2014, 15:08
tekniikkamies tekniikkamies on kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
Töissä on tollasii polttomoottori pesureita (ei tosin tuota puuilon) ja minä tykkään. En kyllä tiedä mitä hyötyä tuosta on jos sähköä/voimavirtaa on saatavilla. Mut ne joilla olen pessyt on ainaki ollut kestäviä ja tehokkaita..
Itekki kattelisin käytettyä kuumapesurii tuohon 500 hintaan saattaa välillä tulla ihan hyviäkin vastaan.
Valitsisin ehdottomasti sähköllä toimivan jos on jouhevasti sopivaa sähköä saatavilla. Itsellä sähkö- ja vesitilanne huono siellä missä olisi jotain pestävää.

Melkeen ainoa tapaus missä on hyvin sähköä on jos olen hiekkapuhaltamassa ja silloinkin mieluiten käytän kaiken sähkön taajuumuuttajalla säätäen kompressorin pyörittämiseen. Tuohon haluaisin myös veden mukaan ja luulen jos laitan polttomoottoripainepesurin ja oikean hiekkapuhalluksen (en mitään imevää pelleilypuhallusta) samaan varteen, saan myös märkäpuhalluslaitteen.

Toinen mitä olen miettinyt jos hankkisi sellaisen pyörivän pesusuuttimen ja hankinta on toistaiseksi jäissä kun en ole saanut päätettyä minkä teholuokan pesuriin sen hankin. Mielestäni esim. perus viuhka on vähän kesy tolla 3,4 kilowatin kompaktipesurilla minkä mainitsin, mutta se on oikein sopiva vaikka auton konetilan pesuun.

Haluaisin vaikkapa auton alustan pesuun raaempaa pesuvoimaa ennen ruostesuojaus- ja mahdollisia hiekkapuhallushommia.

Jos kallis hinta ja sähkön puute ei olisi esteenä, ite hankkisin ehkä jonkun tuon tyylisen pesurin kuin alempana ja laittasin siihen sen pyörivän suuttimen:
http://www.clen.fi/fi_clen_item_49.html
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Veneessä luistaa joku mutta mikä??? tsephyr Chit-Chat 21 24.07.2012 22:00
96-98 pickup, mutta mikä? macro Tekniikka & Jutustelu 17 18.03.2010 16:14
Kompura vuotaa, mutta mikä osa on kyseessä? Hessu888 Tekniikka & Jutustelu 6 19.01.2010 09:08
Rover V8 mutta mikä laatikko? A45 Tekniikka & Jutustelu 4 27.07.2006 16:11
Pajeen vinssi, mutta mikä? okkiM Tekniikka & Jutustelu 8 02.08.2005 19:30

Sivu luotu: 14:13 (GMT +2).