![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Ja kuten Calmari tuossa kertoi niin näillä ammattikavereilla on kyllä nämä blokkerit mukana. Jos ne haluaa jonkin auton niin ei siinä auta edes se rattilukko. Se lähtee niiden mukaan. Tosin en usko että nämä nilkit käyttää sitä blokkeria koko ajan, joten jossain vaiheessa järjestelmä kyllä lähettää singaalin missä mennään. Mutta siinä vaiheessa voidaan olla jo virossa. Mutta kyllä mä lähden edelleen siitä että kaikkeista halvin tapa on laittaa rattilukko. Se kertoo jo pidemmälle että tuossa saat tehdä vähän enemmän hommia jos sen haluat liikenteeseen. Eikä se ole edes kallis kun ne halvimmat taitaa maksaa alle 20€. Tuollainen gps laite vaan kertoo missä se auto on purettuna jos siellä on vähänkin arvokkaampaa poppia.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niin ja kuten aikaisemmin kirjoitin, se ilmoittaa ajankohtaista liikettä sekä nopeudet ja muut. |
|
|||
|
|||
![]()
Jaha, meni viesti hiukan hassusti. Viivalla alkavat on meikäläisen vastaukset.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jep. Mä vähän veikkaan että nyt tais käydä niin että joku oli kertonut jostain systeemistä, mistä itse ei tiedä yhtään mitään. Ja kun siitä haluaa vähän lisää tietoa niin sitähän ei tietenkään saa. Näin sitä pitää.
Tuo hessu hopon mainitsema laite vaikuttaa melko mielenkiintoiselta. Pitääkö siinä itse joku palvelin kehittää vai saako tuossa joltain ostettua palvelinta tuohon hommaan? |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Nerd-O;
Tuo hessu hopon mainitsema laite vaikuttaa melko mielenkiintoiselta. Pitääkö siinä itse joku palvelin kehittää vai saako tuossa joltain ostettua palvelinta tuohon hommaan?[/QUOTE] Suunnitelin omaa systeemiä mutta ei ole ollut intoa asiaan enempää paneutua. Tuo tekstiviestisysteemi riittää toistaiseksi. Mutta ymmärtääkseni tällaisia jatkuvan seurannan palveluita löytyy netistä ihan ilmaiseksikin. Nämä Xexunin laitteet (ja kopiot) ovat maailmalla hyvin yleisiä ja näitä kyllä tuetaan monenlaisissa systeemeissä. |
|
|||
|
|||
![]()
En minä pitäis tuota seurantahommaa niin ihmeellisenä asiana, Onhan nuita koiratutkiakin mistä tulee muutaman sekunnin viiveellä koiran sijainti parin metrin tarkkuudella ja siinä näkyy nopeus ja koordinaatitkin. Pystyy myös seuraamaan toista puhelinta jossa sama ohjelma yhtä tarkasti. Minä näistä mitään ymmärrä mut tuommosta tutkaa vaan käyttäny ni tuli mieleen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hommasin pari TK106 laitetta testikäyttöön: http://www.ebay.com/itm/Car-Multi-Fu...-/161185523901
Hyvin on toiminut. Laitteessa on esim. mikrofoni jolla voi halutessaan kuunnella auton tapahtumia ja sillä pystyy ohjaamaan relettä jolla vaikka katkaisee sytytysvirran kesken ajon. Laitetta ohjataan tekstiviesteillä tai helpommin erillisellä känykkäsoftalla (Ainakin Androidille löytyy useita vaihtoehtoja, varmaan muillekin alustoille). https://play.google.com/store/apps/d...pro.plus&hl=fi Esim. sijainti tulee muutamassa hetkessä Googlen karttapohjalle näkyviin. Halutessaan saa lähettämään GPRS yhteydellä sijaintia jatkuvasti mutta vaatii sitten sopivan palvelimen vastaanottamaan dataa. Tekstiviesteillä homma on edullista ja helppoa jos jatkuvalle seurannalle ei ole tarvetta. |
|
|||
|
|||
![]() ei gps:ää...
Mutta gsm-rele, siis vanhan nokian kännykän kautta voit ohjata 6 relettä, esim. yksi katkaisee kytytysvirran, 2. sytyttää hätävilkut 3. soittaa äänimerkkiä ja sytyttää pitkät 4. pistää vebaston päälle....
Ja tuo vielä soittaa sinulle kännykkään, kun kosketin menee kiinni -> siis kun perinteiset narkit menee ja pöllii auton, niin voit sammuttaa sen hälytyksen saatuasi, jää tienpäälle, ja silloin pitää olla aika rohkea jätkä, että jää tekemään remonttia 200 metrin päähän.... ja soittaa tosiaankin niin pitkään, että kuitataan. nuo gsm plokkerit kyllä vaikeuttaa aika paljon, mutta kyllä kytät sen verran hereillään on, että kun puhelu katkeaa auton vastaan ajaessa, ymmärtää lähteä perään... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty USB GPS (tarkka) Bluetooth GPS:ssään | Morjenz | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.11.2009 11:40 |
M: Nokia LD3W,GPS paikannin bt | Hujane | O/M/V Muut | 0 | 27.02.2008 06:18 |
Kamerapaljastin ja GPS-paikannin samoissa kuorissa | Kartse1 | Chit-Chat | 7 | 06.04.2007 13:22 |
M gps | O/M/V Muut | 0 | 23.01.2007 23:16 | |
GPS-PAIKANNIN | HDJ60 | O/M/V Muut | 0 | 23.04.2006 12:43 |