Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 12.10.2004, 15:53
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
[No ei kuule ole mitään henkilökohtaista.

Nyt alkaa kyllä pikkasen vituttaa. Ex-inkkarin viestistä tuolla toisessa jojota-threadissa tuli jo sellainen olo, että ei saatana, leikkikää keskenänne. Aikuinen mies vääntelee toisen sanomisia, tulkitsee miten lystää, ja yrittää joka threadista saada väännettyä älytöntä paskanheittoa, ollen tietenkin itse aina oikeassa. Mutta että ei nyt kuitenkaan yhden tyypin anneta pilata tätä hupia...

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Tuosta on ihan turha hermostua, onhan se niin että jos itse käy kuittailemassa toisten viesteissä eikä itse kestä yhtään niin turha alkaa potkimaan päähän minuakaan, jos aletaan laskemaan jotain kuittailuja niin aika vähän olen sinun topiceissa pyörinyt, ja jos olen niin en yleensä sano kovin rumasti... enkä hauku Toyotaa, kun tuntuu olevan niin että tojotasta ei saa sanoa mitään pahaa.....
Autoja ne on niin kun joku Dakota tai muut värkit millä porukka ajelee.
Ja taas sama laulu paskanjauhannasta, on se ihme että muut saa jauhaa paskaa niin että pursuaa mutta minulta se on kielletty...HERÄTYS !!!
Että nyt nukut sen väsymyksen pois ja lopetetaan tämä turha höpötys molemmat... jookos ???

4x4 Dodge Dakota 3.9 V6 +A500+New Process 231+8.25+limited slip

Edited by - Ex_inkkari on 12/10/2004 16:58:35
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Automaati vai Kova Loota Yleiset 78 13.04.2004 13:37

Sivu luotu: 00:01 (GMT +2).