![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
näläkähän tuo ois, ei taia olla ennää mikkään auki
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mä meinaan heittää Käristettä pannulle. Kyl sullekki riittää
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
davai davai !
|
|
||||
|
||||
![]()
Vielä löyty tallin nurkasta laatikollinen A Le coqqia.
![]() Ompa kyllä helevetin hyvää. |
|
||||
|
||||
![]()
seitin ohuet pirkat näi pirkka Jeepin rakentelu päivän päätteeks
![]()
|
|||
|
|||
![]()
eile ostettu kohvilava juotu, tuvan puolelt viinat juotu, pitää lähteä kohti varmuus varastoi :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
5cl kolmetähtist, ihan vaan lääkkeeks...
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas jaahas.
|
||||
|
||||
![]()
ettei vaan menis humala puolel, taas...
|
||||
|
||||
![]()
Tais mennä jo humalan puolelle. Serkun kans saunottiin ja vähän alkomahoolia nautittiin.
|
||||
|
||||
![]()
luulen kans en niin tais kyl täälläki käydä
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tai lähellä se on ainakii,..Humala!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaa jos muutaman A.Le cogin vielä menneen vanhenemispäivän kunniaksi ottais.
|
||||
|
||||
![]()
Ei muuten ole hyvää kotikalja jaloviinan kanssa.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jumalten juomaa jallukola 1x* Vähän saman efektin antoi äsken kun loppu batteryyn sopiva? brandy ja tarjosin sekaan baileys creamia ![]() prkl sekakäyttäjät. |
|
||||
|
||||
![]()
Tuli pitkäripaisesta heräteostoksena otettua jaloviinaputeli. Kyllä se colan kanssa uppoaa hyvin. Raakana ei.
|
||||
|
||||
![]()
Rouva halusi muutaman siiderin, niin pitihän sitä itsekin 24x Koff ostaa illan iloksi
|
||||
|
||||
![]()
Jaaha, seittämän putelia aalekukkia laatikon pohjalla, sitten olis Viron tuliaiset selätetty.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Pari pikku Karhua pitää ottaa pahimpaan janoon.
|
||||
|
||||
![]()
jokuset inspiraatio koffit jos täs heittäs huiviin
![]()
|
||||
|
||||
![]() avautumista
eipä oikein muuhalle kehtaa avautua viron tuliais olut huuruissa
![]() Aloitetaan tupakoidessani ja miettiessäni elämän kulkua tuli ajatus mieleen "vanhoista parroista" mitä täälläkin foorumilla on (Jare Pauli Ex_inkkari LaaLaa YMS. nimiä) miten voiko näin ei kilpa uraa luoneena melkein kolme kymppisenä päästä tuohon "vanhojenpartojen" listalle itse ja samalla luoda "siviilissä" kunnollinen menestyjän ura sekä hoitaa nämä lapset mitkä on ja mitkä on vasta tulossa Elikkä voiko pohjalta aloittaa vanhalla iällä ja tulla ns. nimi mieheksi jos on jo perhe pankkivelka yritys sekä kaikki muu elämän normaali jatkumo jo "työn alla" mietin vain ku olen 15v alottanut JM puolella ajelun ja mukamas ajanut jonkin vuoden mutta silloisen naisen kanssa tuli valinta harrastus tai perhe(lue minä),kunniallisen miehenä valitsin perheen...(nyttemmin on uusi oikea vaimo ![]() ![]() olimma isoveljen kanssa 1koppaseen ekkeriin vaihtamassa pääkaarta hallilla ja siihen tuli velipojan tuttu käymmän joristiin paskaa niinku kuuluu ja veli tuumasi ääneen että onse tämäkin perkele touhua täällä kyykkiä ja rälläköidä viikon ainutta vapaa päivää viettämässä.. johon veljen kaveri vastasi -mutta eikös tämä ole harrastus? mietitkö työ asioita? johon veli vastasi -VITTU en mieti Tähän veljen tuttu vastasi että : -Eikös se harrastuksen tehtävä ole juurikin se ja nauroi luultavasti paskaisimmman naurun minkä olen kuullut jonka jälkeen sytytti tupakan ja tuumasi pitääpä lähtä harrastaan...(auto käyntiin)sinne jalkapallo reeneihin ![]() elikkä mitenkä suhtautua ihmisen joka haluaa olla tekemissään asioissa paras ja jos ei paras niin ainakin niin että vika ei ole missään muussa kuin itsessään siinä tilanteessa elikkä väline harrastaja ![]() tekniikka rikoton taas tämän asian ulko puolella elikkä jos naru katkeaa niin sille ei voi mitään ei oispitäny toimia niin että tarvii sitä narua
|
||||
|
||||
![]()
taala on niin kovia juoppoja ettei sivuissakaan pysy normaali kännääjä perässä!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
JaakkoM'än tekstiin pohjautuen voisin olla aika lailla samoilla linjoilla...
Nyt hieman jalluissa mutta esim tuo et mie oon kotikylillä tavallaan outolintu kun naisihminen ja offroadauto seisoo porukoitten pihassa, ja sekään ei oo mikään maailman paras offiauto mut miulle välttävä ja miun on aina pitäny harjotella ihan kaikkea en oo ollu missään luonnostaan hyvä, mut omaa Sukia oon saanu ajettua yleensä eteenpäin... Enkä ite henkilökohtasesti oo ottanu mitään paineita tän harrastuksen saralla että olis näytettävä yhtään kellekkään kun omaks iloks harrastan (ja korjaan) sitä mukaa kun tarviaa ja mitä osaan ite.. Enkä häpee kysyy jos en jotain tiedä ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
PäHäMa Mudventures 2013 16-20.10.2013 | _Tero_ | Tapahtumat | 112 | 04.12.2013 00:11 |
Himalaja 8h 2013 Lauantaina 19-10-2013 | piparix | Tapahtumat | 35 | 19.10.2013 23:41 |
Pelti kiinni (100 sivua): Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! 2013 | mäksä | Chit-Chat | 2476 | 12.10.2013 20:14 |
Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti 2013 | Rompe1 | Chit-Chat | 9 | 23.03.2013 03:33 |
Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! | Rompe1 | Chit-Chat | 2543 | 18.03.2013 22:59 |