![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Vanha hyvä topicci voittaa uuden. Eli ristiko samaan kulmaan kummassakin päässä = edessä ja takana autossa vai kardaanin kummatkin päät? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ok. Kiitos. Onko joku "perus asento" paljonko käännetään vaiko käännetäänkö yhtään (koko akselia siis ). Navat tarkoitus kääntää myöhemmin jos siltä tuntuu. Omalla pähkäilyllä saadaan sama tilanne pitkien riipujen + korottavien jousien kanssa vs. Soa + melkein suorat latit. Runko pitäs nyt saada akseleille ja pihalle koneen&laatikon takas asenukseen joten kulmien katselusta ei tuu mitään...
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jatketaan yksin höpinää jos joku muukin odottelee vastauksia
. Jouset vaihtoon ja migillä "kikkojen" kanssa peti nippuun. Yritys on siis ainakin kova. ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() voissa vanhoissa patrolleissa on vaan kolme latia takana ja pitkiähän ne taitaa olla.. mä köyhänä vähentäisin vaan lateja noista.. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestä kolme latiset on parhaat, itellä oli monilatiset ja otin sen paksuimman pois takana niin ne oli hetkessä ihan
![]() Ton näköset =D
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Muutoskatsastus. | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 26.08.2013 14:51 | |
bj:n muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 52 | 25.07.2007 20:07 | |
Muutoskatsastus | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.09.2006 20:01 |
SOA ja muutoskatsastus??? | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.01.2006 16:00 |
Muutoskatsastus isolohkolle | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 21.04.2003 15:32 |