![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Alkuun nyt tommoset. En noista edes loyda semmosia valikoita mista asetuksia paasisi vaihtamaan
Cars2 http://www.amazon.com/LittleBigPlane.../dp/B0050SX00Y http://www.amazon.com/Sonic-Sega-Sta.../dp/B002BH3N2C
__________________
HILUX 2019 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty PlayStation 3 80GB + rattiohjain + pelejä | Defender 110 | O/M/V Muut | 6 | 17.12.2013 08:32 |
| Ostetaan O:rj70 tai lj70>>OSTETTU>> | jolokkana | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.08.2012 08:44 |
| Myydään Logitech Driving Force GT ja pelipenkki | samisami2 | O/M/V Muut | 2 | 22.04.2012 15:12 |
| käykääs kattoon "driving in norway" tapahtumissa | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.10.2004 11:47 |
| Driving in Norway/Finland | Hoel-NORWAY | Tapahtumat | 1 | 12.10.2004 23:10 |