![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Eihän mitään saa irroittaa räikälläkään vaikka monet ei sitä ymmärräkkään ja sitäkin ite monesti teen ![]() Mutta kerran kattelin jotain ukkoa joka tempomalla aukoi pultteja räikällä, siin voi sanoo et voi olla hampaat kovilla ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota Hilux d-4d 88kw ahtopaineet ja koneen kestävyys | Marcus78 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.11.2013 16:23 |
SJ410 perien ja jakolootan kestävyys | tume_81 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.08.2012 20:32 |
Land Rover takaperän kestävyys ja muut merkit. | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.10.2009 14:22 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
G mersun kestävyys ja osien saatavuus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.01.2006 18:19 |