![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Nim. 4F A6 autissa ei ole pitkiä, vaan valokeilan leventäjät...
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vai meneekö jo tonne 55W / 70W osastolle, onko se sitten kuitenkin hommattava noi pienemmät meteorit
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joo toi boost malli on osramin 45w tekniikalla. Voi todellakin suositella. Todella tasainen valokuvio joka näyttää leveelle ja pitkälle. Tosiaan kaikenlaisia lisävaloja on tullu testattua kun työkseni ajan kuorma-autoa. On ollu luminator xenoneita jne jne mutta kyllä nuo on ehdottomasti tähän menneistä valoista ollut parhaat. Meteor on hyvä valo mutta kun oli sellaiset henkilöautossa niin ei tarvinnu olla kummoinen heitto tiessä kun valo alkoi värisee. Eli tuet vaatii nekin. Noista xenon muutossarjoista sen verran että erikoistekniikan myymä luminalights on laadukas muutossarja. Tosin hintaakin vähän reilummin mutta eipä ole ollu ongelmia syttymisenkaa toisin kun cobrankaa jossa ballasteja mennyt hajalle. porukoille laitoin rav4 hella ff500 lisävalot 70w luminalightsin sarjalla ja on kokoisekseen hyvä valo. Tulee myös tasainen valokeila joka näyttää leveelle. Nämä valot on pelkästään kilpitelineessä kiinni eikä ole ylimääräisiä tukia. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Päädyin noihin metoreoihin, toistaseks pelaa, kuoppasella tiellä en ole käynny, ilman ylätukia ok isolla tiellä..
http://motonet.fi/fi/tuote/484007/X-...enon-kaukovalo Polttimot vaihdan 5000K tai 6000K viimeistään ensi syksynä, noi vakiot taitaa olla 4300K.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä noista paras näkyvyys on kuitenkin tolla 4300:lla. Yhtä sun toista aikojen saatossa testanneena on tullut kyllä hyvin selväksi miksi autojen oikeat xenonit on just 4300.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Oletko tota mieltä kaikissa olosuhteissa? Vaikutti että tommosella märällä mustalla tiellä toi kylmempi värilämpötila toimi paremmin.
5000K oon yleensä suosinu ite.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Rohkeesti vaan 5000k sinne tilalle sitten kun siltä tuntuu. Ainakin omasta mielestä nyt tuolla osramin tekniikalla olevilla dominatoreilla näkee paremmin jopa silloinkin kun asfaltti on märkä. Tosiaan noi dominator booster mallit on 5000k ja alunperin 4300k.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jooo, tilasin ebaysta philipsin d1s, 6000k, vakiot 4300k ois myynnissä jos jollain tarve.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kiinanxenoneitten värilämmöt mitä sattuu, saattaa olla selvästi eri paria vaikka samasta paketista. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
itte paiskasin t5 keulaan hellan3003 75w cobran xenon modi valot ja oikein hyvin näkee
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#11
|
|||
|
|||
![]() nbb
Tere, 40ref verrattuna 20/25 ref 55w halogeeneilla. 40ssä hieman parempi kantama. Leveys sama kummassakin. Olen itse säätänyt valot suoraan eteenpäin jolloin kirkkain osa pitkästä keilasta alkaa missä auton omat pitkät loppuvat. Kummatkin versiot bueno. Ja noi 20/25 DR mukavasti laillisetkin
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sähkövinssien top10??? | repo | Tekniikka & Jutustelu | 48 | 19.06.2008 21:56 |
SJ413 vm -86:n lisäkaukovalojen kytkentä? | JC | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.01.2008 22:53 |
Työ- /maastovalojen TOP10 | gikseri | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 28.11.2007 15:49 |
Mikä on faq ja fyi -lista ? | finvalp | Chit-Chat | 4 | 31.03.2006 17:41 |
Lista | JNiemi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.08.2004 18:28 |