edessä hi-pinjoni ja takana normi murikka. napalukot ja murrokset heikoin lenkki. 30-poorista supersettiä eli sisältäen etumurrokset ja vetarit löytyy maailmalta...
mutta ei nyt heikoin ole, mulla on kohtuudella kestäny niin orkkis murrokset kuin hdk:tkin aika rajuakin käskytystä 38,5" renkailla.
omat napalukot on helppo hitsata jumiin ja sitten kestää. mihkään avm,superwinch tms alumiini napalukkoihin on turha rahaa käyttää, hajoo rajummassa käytössä nopeesti, katukäytön ja "normi" offin kestää nekin.
arb ja tml taitaa olla ainut kytkettävä lukko orkkis takalukon lisäksi(harvinainen). jos löydät jostain avoimen h233 murikan taakse nii siihen saa palalukkoa muutamalla satasella.
jos on koneistajan vikaa niin tojotan 27-pooriset murrokset pystyy naittamaan tatsunin akseliin kohtuudella, sitten sais ne long fieldit sinne...
jossain päin maailmaa tunnutaan takaa-akselin kestävyyttä verrattavan dana 70:seen.
itte en vielä oo ainakaa takaa saanu muuta rikki kuin orkkiskytkettävän lukon. senkin vanhuuttaan ja hieman ehkä pienestä kytkeytymis virheestä johtuen.
edessä ei ole ollut muita ropleemia kuin napalukot ja silloin tällöin murros menny.
Johtopäätöksenä kevyeen autoon edulliset ja kestävät akselit. leveethän ne on et susukin alla ei pyörä jää ollenkaan puörän aukkoon.