![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Toisaalta, selvempihän se on jos kiinnikkeet on niinpäin kuten siinä autossa josta tukivarret on peräisin. Ei tartte niin paljoa ihmetellä mahdollisia sopivuus ongelmia, esim. sisäänjoustossa ei tukivarsi saa mitenkäänpäin notkutellessa osua runkoon.
Joo, ja jos auto on EY-tyyppihyväksytty (alkaa olla jo -96, mutta viimeistään 1.1.98 -> ), tarttee esittää todistus sopivuudesta autoon. Ja sitten jos auto on tyyppihyväksytty 98/14 mukaan (1.10.98 jälk.) tulevat voimaan sivutörmäysvaatimukset (viimeistään käyttöönotosta 1.10.2003). Koko juttu "Auton alustan korkeuden muuttaminen jousimuutoksin" AKEn sivulta: http://www.ake.fi/pdf/3367-208-2003%...lusmuistio.pdf Kannattaa lukea. Voi löytyä myös maastureihin sopivia asioita. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kylläpä paperi on nykyään kallista | RankkaAnkka | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 01.01.2008 01:59 |
Paperi-uaz | yyri | Chit-Chat | 4 | 30.03.2007 21:07 |
asiat järjestykseen | joojootaa | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 29.07.2005 22:56 |
Kynä&Paperi sessiot Tampereella!! | trulez | Roleplaying Games | 0 | 18.03.2003 00:42 |
Asiat huonosti? | bono | Bullshit | 0 | 24.11.2002 15:51 |