Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 10.10.2004, 21:58
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Toisaalta, selvempihän se on jos kiinnikkeet on niinpäin kuten siinä autossa josta tukivarret on peräisin. Ei tartte niin paljoa ihmetellä mahdollisia sopivuus ongelmia, esim. sisäänjoustossa ei tukivarsi saa mitenkäänpäin notkutellessa osua runkoon.

Joo, ja jos auto on EY-tyyppihyväksytty (alkaa olla jo -96, mutta viimeistään 1.1.98 -> ), tarttee esittää todistus sopivuudesta autoon. Ja sitten jos auto on tyyppihyväksytty 98/14 mukaan (1.10.98 jälk.) tulevat voimaan sivutörmäysvaatimukset (viimeistään käyttöönotosta 1.10.2003).

Koko juttu "Auton alustan korkeuden muuttaminen jousimuutoksin" AKEn sivulta: http://www.ake.fi/pdf/3367-208-2003%...lusmuistio.pdf Kannattaa lukea. Voi löytyä myös maastureihin sopivia asioita.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kylläpä paperi on nykyään kallista RankkaAnkka Tekniikka & Jutustelu 11 01.01.2008 01:59
Paperi-uaz yyri Chit-Chat 4 30.03.2007 21:07
asiat järjestykseen joojootaa Tekniikka & Jutustelu 9 29.07.2005 22:56
Kynä&Paperi sessiot Tampereella!! trulez Roleplaying Games 0 18.03.2003 00:42
Asiat huonosti? bono Bullshit 0 24.11.2002 15:51


Sivu luotu: 09:35 (GMT +2).